סדנת אקרויוגה לזוגות

סדנת אקרויוגה לזוגות

תוכן עניינים

סדנאות זוגיות לפעילות רומנטית מקרבת, לא שגרתית והכי רחוק ממשעממת בין אם זה ביום האהבה, יום ההולדת שלו או שלה, סתם בתקופה שאתם עמוסים, ללכת למסעדה או לסרט זה פשוט המובן מאליו. אנחנו כאן כדי להציע לכם אפשרות חדשה שיכולה להתאים לכם ולהכניס קצת  spice ליחסים. סדנת אקרובלאנס.

תיאור של אקרויוגה או אקרובלאנס לזוגות

מהי אדג'יו, סדנת אקרובלאנס או בכלל סדנת אקרויוגה?

אדג'יו היא אומנות התנוחות והתנועות המבוצעות על ידי איזון משקל הגוף של שני אנשים או יותר זה מול זה. Adagio כולל איזון ידיים של פרטנר נוסף בדומה אוד לאקרובלאנס. לרוב אדג'יו יהיה כרוך בהרבה עמידות ידיים ולמעשה הוא כל מהש אפשרי לתרגל עם שני אנשים או יותר אבל לא עם אחד.

אקרובלאנס היא צורה של אדג'יו שבה המיקום של הבסיס שהוא האדם שמניע את התנועה (כשמו הוא: בסיס) משתנה. אם באדג'יו מדובר בעיקר בעמידה אז באקרובלאנס אנחנו עוברים מעמידה לכפיפה, כריעה, עמידת ארבע, שש וכו'. תחום זה שייך יותר לעולם הקרקס ובאמוניות הבמה. בעוד שאקרויוגה נוטה להתאים יותר אל קהל היוגה. אך הם די דומים למעשה.

אקרויוגה היא בעצם צורה של אקרובאלנס שבה הבסיס הוא כמעט אך ורק בשכיבה (כלומר, שוכב עם הפנים למעלה). מתרגלי אקרויוגה יסבירו שיש בזה הרבה יותר מזה, אבל זו תכונת ההבחנה הברורה ביותר. לרוב בסדנת אקרויוגה אנחנו נשהה יותר בתנוחות ונלמד לדייק אותן. המטרה פה היא שילוב נשימה (פרנאימה) ולכן דומה מאוד ליוגה.

אקרויוגה אקרובלאנס
אקרויוגה אקרובלאנס

אז למה אתם מציעים לנו את זה למעשה?

שימו לב סדנאות אלה הם אידאליות לזוגות שכן יש בהן מגע מקרב, אנחנו משלבים הרבה את העולם הרגשי שלנו. מדובר במפגש במרחב אחר שהוא לחלוטין משלב כל כך הרבה אלמנטים שמוטבעים בקשר. כפעילות זוגית מלבד המגע אנו נוגעים בסוגיות הצלחה, איך אנחנו תופסים את עצמנו ואת בני הזוג שלנו. לא פעם אנחנו פוגשים את הקשר שלנו מזווית אחרת, הקשורה לאמון ולמגע.

אל דאגה, על אף שמדובר באינטימיות, המנחים שלנו דואגים להעביר את הסדנה בצורה מעצימה ומאפשרת מרחב לצמיחה וכיף. מי יודע אולי תתאהבו בתחביב משותף חדש.

סדנת אקרויוגה כפעילות שהיא מתנה

תמונה של מתנה

אתם בטח מכירים את הסיפור הזה של חיפוש מתנה לבן/בת הזוג שלנו. אני מכיר את זה בעצמי כאחד הנשוי למישהי שיש לה הכול. הסדנה היא פעילות חווייתית, לא שגרתית שעשויה להשאיר חותם ואפילו ללכת אתכם קדימה. ניתן לשלב בסדנה רגעי שהמנחה יצלם אתכם. התמונות גם הן לא שגרתיות ותוכלו לשלב אותם כהשלמה למתנה נהדרת.

חברים גם אם החלטתם לקנות מתנה חומרית, סמכו עלי, זה יותר טוב אפילו מפרחים. קח אותה לסדנה אקרו, קחי אותו לסדנת אקרו. אתם תיהנו.

סדנת אקרויוגה למתחילים

פעמים רבות אני שומע מזוגות על כך שהם מרגישים שהם לא בכושר או כל מיני מחשבות שאני לגמרי יכול להבין מאיפה הן מגיעות. אני כאן להרגיע אתכם, היתרון בלקחת מנחה הוא האפשרות להגיש לכם את הסדנה ככפפה ליד. כל סדנה מותאמת לגיל, הרגל פעילות ורמת המתרגלים. הרוב המכריע של הסדנאות שלנו, הוא של זוגות שזאת הפעם הראשונה או השנייה שלהם בתרגול. אין שום צורך בידע קודם. רק תגיעו פתוחים לחוויה.

סדנת אקרויוגה כפעילות זוגית בחופשה

אז יצאתם לחופשה, דאגתם לארוז מזוודות כמו שצריך, בחרתם את המלון הטוב ביותר, אפילו מצאתם סידור לחיית המחמד שלכם. מה עכשיו??

אל תגידו לי שאתם מסכמים את זה באוכל ולהסתגר בחדר.

בקיצור, אם אתם שואלים אותי, חופשה מלאה היא חופשה שיש בה גם תוכן. גם אם קליל, ואיזה קליל זה סדנת אקרו זוגית שתעזור לכם קצת להוריד מהקלוריות של הארוחת בוקר.

אז חברים יקרים המנחים שלנו מגיעים לכמעט כל מקום בארץ, למעט אילת לצערי. אם אתם מחפשים תוכן איכותי לשלב בחופשה שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום אנחנו מחכים לשמוע על החופשה הנהדרת שסגרתם ואיך אנחנו עוזרים לשפר אותה.

סדנת אקרויוגה לקבוצה גדולה יותר

אקרויוגה בקבוצה אקרובלנאס בקבוצה
אקרויוגה בקבוצה אקרובלנאס בקבוצה

אנחנו מאוד ממליצים לסגור את הסדנה שלנו גם כשאתם קבוצה גדולה יותר, למה? כי הסדנה תישאר באותו המחיר גם אם מדובר בקבוצה של עד 7 זוגות, יודעים מה? אפילו 8, קיבלתם.

דבר נוסף, כשאתם קבוצה הרבה פעמים הסדנה מקבלת טוויסט קצת פחות אינטימי אבל הרבה יותר מצחיק. בסדנה קבוצתית ניתן לשלב תרגילים בקבוצה, ניתן לעשות חילופים והסדנה הופכת להיות קלילה יותר, מצחיקה יותר וכמו שחשוב לנו לישראלים גם משתלמת יותר.

סיכום

סדנת אקרו יכולה להתאים למגוון רחב של הזדמנויות, בין כמתנה או השלמה למתנה. הסדנה היא תוכן מושלם לחופשות עם החברים ולכאלה אינטימיות יותר. בואו להכיר עוד דברים הקשורים לסדנת האקרו שלנו בלחיצה על הקישור הבא.

במידה ואתם מחפשים סדנה לקבוצות- כנסו לכאן

סדנאות זוגיות לפעילות רומנטית מקרבת, לא שגרתית והכי רחוק ממשעממת בין אם זה ביום האהבה, יום ההולדת שלו או שלה, סתם בתקופה שאתם עמוסים, ללכת למסעדה או לסרט זה פשוט המובן מאליו. אנחנו כאן כדי להציע לכם אפשרות חדשה שיכולה להתאים לכם ולהכניס קצת spice ליחסים. סדנת אקרובלאנס רק עם קרקסיוסי.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש