המדריך המלא להפעלת יום הולדת הכל כלול לילדים

לוגו הכל כלול

תוכן עניינים

איך בינה מלאכותית רואה את ההפעלה

הקדמה – הפעלת יום הולדת הכל כלול

החלטתם שהשנה אתם הולכים לעשות לעצמכם חיים קליל ולהזמין ספק אחד שיהיה אחראי על הכל? אמרתם לעצמכם, השנה אתם עושים הפקה רצינית ובא לכם שהכל יהיה מתוקתק? הפעלת יום הולדת הכל כלול זה בדיוק מה שהייתם צריכים להקליד לגוגל ואם אתם קוראים את השורות האלה סימן שאתם באתר שלי ואתם לגמרי במקום הנכון כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. אז לגמרי שמח בשבילכם, גם על השמחה שלכם וגם שאתם פה, בואו נרד לפרטים…

אלה מכם שלא מכירים אותי עדיין אני יוסי, מטפל רגשי (עו"ס קליני) בהכשרתי ואמן קרקס. בניתי הפעלה שרצה כבר כמה שנים והיא מצליחה מאוד. ההפעלה שלי הוא לאו דווקא הפעלה שהכל כלול בה, לכן אם תרצו לקרוא קצת יותר על ההפעלה שלי כנסו ללינק הבא.

למה לבחור הפעלת יום הולדת הכל כלול ?

אז ברכות החלטתם שאתם לוקחים ספק שידאג לכם להכל. אז ראשית בואו נעבור למה בכלל אנשים לוקחים הפעלה כזאת?

חסכון בזמן וחסכון בכאב ראש – לארגן הפעלה זה דבר מעייף ועם הרבה כאבי ראש. אם אי פעם הזמנתם מפעיל אתם יודעים כמה כאב ראש זה רק לבחור מפעיל שיהיה מדויק לכם. במידה ואתם עדיין תקועים בשלב הזה תוכלו להיכנס למאמר שלי איך לבחור מפעיל ליום הולדת. למי שיש את הפריבילגיה הכלכלית ללא ספק שהתוצר לוואי הוא חיסכון בזמן ואנרגיות בארגון הפעלה.

התמקדות בהנאה – תאמינו או לא, אבל אתם יכולים ליהנות מהפעלת יום ההולדת של ילדיכם. כן, ההפעלה שלי היא מסוג ההפעלות שתופסות גם את המבוגרים, אהמ..אהמ…. סליחה, הבוגרים. אז במידה והזמנתם את ההפעלה שלי במתכונת הכל כלול, אתם יכולים לפתוח לכם בקבוק בירה, למזוג לעצמכם כוס יין, לשבת, להתרווח וליהנות מההפעלה. ההפעלה שלי היא מצחיקה, אינטליגנטית, שנונה וכשהיא במתכונת הזאת, אתם אשכרה יכולים להתרכז במה שקורה.

אז מה השירות שאנחנו מציעים

הגברה – מקצועית לכל כמות ובאיכות גבוה מאוד. ההגברה שאנחנו משתמשים בה של המותגים הנחשבים ביותר RCF, BOSE. אתם לא מתפשרים ואנחנו לא.

תאורה – תאורת לייזרים, אולטרה סגול, טיובות ועוד. אנחנו מוסיפים תאורה כדי להכניס לחלל הרבה עניין. כמובן שהתאורה לא מתאימה לכל אירוע, אך זה ללא ספק שירות שאנחנו מספקים.

די ג'יי – אם האירוע שלכם כולל חללים נפרדים להורים ולילדים, או עם האירוע שלכם מתפרש על חלל גדול, או אולי אם מדובר בהפקה גדולה שבא המפעיל הוא רק חלק מלו"ז, אנחנו עובדים עם שלושה די ג'ייז חתונות ידועים מאוד.

כמובן שיש את המפעיל שזה אני או אחד מאנשי הצוות שלי. מי שמכיר את ההפעלה יודע שהצוות שלי הוא משובח. תוכלו לשלוח לי וואטסאפ ולקבל סרטונים של כל אחד מהמפעילים. כמובן במידת הצורך גם המלצות בשפע.

מיתוג ותפאורה לדוגמא: ספיידרמן / אנה ואלזה / גיבורי על / כח פי ג'יי / נסיכות. כל המיתוג והתפאורה נעשים בהתאמה ללקוח, יש לנו בית דפוס שלנו ואנו יכולים למתג כמעט כל דבר. מעבר לכך ישנם מיצגים גדולים ותפאורת עץ שאפשר להתאים אותה לאירוע שלכם.

קבלת פנים וכניסה של החוגג – אנחנו עושים קבלות פנים מרשימות ביותר של מופעי אש, מופעי אורות, דמויות שטח, רקדנים ומה שתרצו, אפילו זיקוקים קרים ומכונת בועות סבון.

אצלנו תקבלו הזמנות ליום הולדת דיגיטליות בשתי גרסאות האחת עם מוזיקה והשנייה בלי. את ההזמנה המגניב השלנו תוכלו לשלוח להורי וילדי הגן.

דוגמה להזמנת יום הולדת
דוגמה להזמנת יום הולדת

עוגת יום הולדת מעוצבת אישית –

תוספות אפשריות

  • האוכל – פה אנחנו נכנסים לעולם הקייטרינג, כל מה שתרצו לדעת על האפשרויות למזון ומשקאות תשלחו הודעה. האפשרויות מגוונות מאוד ומאוד תלויות בתקציב.
  • בר אלכוהול – אנחנו עובדים עם ספקים של ברי אלכוהול ניידים במידה ותרצו תוספת לקהל הבוגר.
  • צלם מקצועי – צילום ווידאו, סטילס וצלם מגנטים ברמה הגבוהה ביותר
  • משחקייה בסגנון "ג'ימבורי" להורים שהגיעו עם הילדים הקטנים יותר.

מיתוג לאירוע ובחירת קונספט בהפעלת יום הולדת הכל כלול

הרבה אנשים בוחרים לארגן את מסיבת יום ההולדת תחת קונספט מסוים. ישנם מגוון קונספטים כמו : נסיכות, מבוכים ודרקונים, גיבורי על ועוד. בחירת קונספט באה לידי ביטוי בעיצוב התפאורה, בחירת הצבעים של הקישוטים, עיצוב העוגה, התלבושות ואפילו בבחירת הסכום והכוסות. כמובן כל אחד והשריטה שלו ותרשו לעצמכם להכיר בשריטות שלכם. אם אתם בעניין של ללכת עד הסוף ושהכול יהיה מתוקתק לפי הנושא לכו על זה.

דוגמאות למיתוג מחירים של מיתוג תוכלו למצוא בקישור.

טיפים ועצות לבחירת מפיק של הפעלת יום הולדת הכל כלול

טיפים מסייעים

בחירת מפיק לאירוע יכולה להיות מאתגרת. הרבה פעמים הורים לוקחים את החבר של השכנה, הדוד של זאת שעושה להם לק ג'ל או הבן זוג של הבת דודה. לפעמים יהיה מדובר באנשים מוכשרים, אך שימו לב שיש אירועים שאתם תרצו אנשים מקצועיים שינהלו לכם את האירוע.

בחירת קונספט זה די פשוט אך להצליח לשלב בין כל הספקים, לשמור על איכות במחיר סביר יכולה להיות משימה לא פשוטה למי שלא מהענף. כמפעיל בעצמי ואמן קרקס עברתי שנים רבות בתחום האירועים, הכרתי ספקים, עשיתי להם אירועים בעצמי. לאט לאט, הגעתי למצב שאני מפיק אירועים בטעם יקר יותר ואין לזה סוף באמת. אז מדובר רק ביום הולדת, אבל אם אתם מחליטים ללכת על כל הקופה, קחו מישהו שיש לו קילומטראז'.

במידה והחלטתם לבחור מישהו שהוא לא אני. תמיד בקשו תיק עבודות. תראה תמונות, סרטונים. תנסו לשים לב לפרטים הקטנים. האם הייתה חשיבה מאחורי סדר האירוע, הלו"ז. האם הספיק היו איכותיים. ישנם כל מיני דברים שצריך לשים אליהם לב.

הסבירו את הצרכים שלכם – לא פחות חשוב מתיק עבודות זה דעתי לתווך את המחשבות ואיך שאתם רואים את האירוע בעיני רוחכם למפיק. ככל שאתם ברורים יותר, או לפחות נותנים כיוונים כך האירוע יהיה מותאם יותר לשאיפות שלכם.

מסקנות – יום הולדת הכל כלול

הפעלת יום הולדת הכל כלול לא מתאימה לכל אחד. גם אם בחרתם ללכת השנה על הפעלה כזו, גם בתוך הסרגל הזה קיים טווח מאוד רחב של הפעלות שהם הכל כלול. זה יכולת להתחיל מאלפי שקלים בודדים ולהגיע גם לעשרת אלפים שקל ואפילו יותר. יצא לי בעבר להפיק אירוע יום הולדת של קרוב לעשרים אלף שקלים. ברגע שבחרתם מפיק ובחרתם קונספט, תדאגו לעקוב אחרי בחירת הספקים, לקחת חלק באישורם והכי חשוב נסו לצייר את תמונת האירוע למפיק.

שיהיה בהצלחה…

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש