פעילות סוף שנה I מופע לסוף שנה I מסיבות סוף שנה

פעילות לסוף שנה

תקופה מרגשת לכל הדעות, הקיץ באוויר, חופשת הקיץ בפתח (אתם ההורים אולי קצת פחות מתרגשים מזה..). אך לחלוטים הגיע הזמן לתכנן את מסיבת הסיום לגן או לכיתה שלכם. 

מסיבת סיום היא אירוע שיא שמטרתו לסכם את השנה, לתת הפוגה וסגירה נעימה לכל מה שעברנו. אם אתם שואלים אותי, זה אחד האירועים היותר חשובים שלדעתי וועד הורים מקלים בחשיבות שלהם.

כמה עולה פעילות סוף שנה

לאורך שנים בעבודה עם מסגרות שונות ועם וועדים הצלחתי לבנות לכם הפעלה עם כמה אפשרויות שונות שיאפשרו לכם לא לחרוג משמעותית בתקציב, אך עדיין לחגוג עם תוכן איכותי. תקציב וועד יכול לנוע לרוב בין 800-1500 שקלים. 

לאור הפניות הרבות שאני מקבל בנושא, אני מבין שיש בעייתיות לוועדים להצליח לארגן מסיבות סוף שנה עם תוכן איכותי שיעמוד בתקציב. אני מציע לנסות ככיתה לארגן תקציב מעט גבוה מזה על מנת לאפשר לקחת מופע או לחלופין לחבור לכיתה/גן נוספים אך בכל מקרה בהמשך אני מציע לכם פעילות שתעמוד בתקציב שלכם אך גם תהיה איכותית. 

למה מופע קרקס הוא מופע מושלם לפעילות סוף שנה

פעילות סוף שנה לרוב מערבת את ההורים. בואו נודה, רוב ההורים שמחים לקחת חלק ברגע מרגש זה אך בשלב מסוים היו שמחים שהפעילות הייתה מתקצרת והם היו חוזרים אל העניינים שלהם. רוב הפעילויות הקיימות היום בשוק לא נוגעים בשום דרך ואופן אל הקהל הבוגר. 

אך מופע קרקס, ההיפך הוא הנכון ביחס אליו. המופע שלי הוא מופע בידור לכל דבר ועניין. למופע שלי יש רובד של הומור שכולו מכוון אליכם ההורים. במופע שלי תוכלו לראות קטעי מתנדבים וליהנות מחוויה ייחודית שבה ההנאה היא של כולם. לפרטים נוספים על המופע מוזמנים ללחוץ על המילים המודגשות ולקרוא קצת יותר על המופע שלי

גילוי נאות – המופע איכותי ומתאים לקהל גדול יותר, לכן במידה ואתם לא חוגגים את מסיבת הסיום כשכבה או בית ספרי ניתן לקחת את אחת מהאפשרויות שאני מציע המתאימות למסיבות סיום גן/כיתה וכוללות גם פעילות. 

אקדים ואומר שכל החבילות המוצעות הן איכותיות ומציעות הרבה יותר מההפעלות הסטנדרטיות שאתם רגילים לראות במסיבות הסיום שלכם. אני יודע שזה נשמע קצת יהיר, אך אני מבטיח לכם שזה נשען על הרבה מאוד ניסיון ומחקר.

האם ניתן לקיים את הפעילויות סוף שנה שלך בחוץ?

כן, בהחלט. אנחנו מגיעים עם מחצלות, הגברה, מיקרופונים איכותיים וכל מה שצריך על מנת לקיים את ההפעלה בחוץ. שקע חשמל זה תמיד טוב, אך שימו לב. אנחנו דואגים במידת הצורך למצבר שיפעיל את ההגברה שלנו והמיקרופונים. כך שכל אירוע יכול להתקיים בפארק / גינה הקרובה אליכם. 

יוסי עושה גאגלינג עם חרבות במופע מול קהל של מבוגרים וילדים
להטוטן במופע
ילד בסדנת קרקס של קרקסיוסי
אפשרויות נהדרות למסיבת סיום שנה

חבילה מלאה (מתאים לתקציב של שני גנים / שתי כיתות)

החבילה המלאה כוללת הפעלה של שעה ורבע

בתוך החבילה –

קטע קצר ממופע באורך של 5 דקות

כעשרים דק' הדגמה על כלי ג'אגלינג. כלומר חמישה כלים שונים לפחות מעולם הג'אגלינג עליהם אני עושה הדגמה. ההדגמה עצמה אינטראקטיבית ומשתפת את הקהל.

30 דק' זמן התנסות בכלים – זמן שבו כולם יכולים לבחור ממגוון הכלים ולהתנסות בעצמם. גם ההורים מוזמנים לנסות.

10 דק' קטע אש – מסיימים בקטע אש איכותי ומגניב מתוך המופע המלא שלי.

חבילה של גן אחד / כיתה אחת

עשרים דק' הדגמה על כלי ג'אגלינג

חצי שעה זמן התנסות על הכלים

# הפעילות אינן מחשיבות זמן אוכל. תוכלו להוסיף פרק זמן שהוא הפסקת אוכל בכל שלב של הפעילות. 

# תוכלו להוסיף זמן לחלוקת תעודות או לדברי הוועד והמורה/גננת

# הפעילות כוללת הגברה מטעמנו לאורך האירוע

להטוטן על חד אופן

מסיבות סוף שנה עם קרקסיוסי

20 דקות הדגמה על כלי ג'אגלינג

5 כלים שונים לפחות מעולם הג'אגלינג עליהם עושים הדגמה אינטראקטיבית וחוויתית.

30 דקות זמן התנסות

זמן שבו כולם יכולים לבחור ממגוון הכלים ולהתנסות. גם ההורים מוזמנים!

כולל הגברה

כל פעילות שלנו מלווה במערכת הגברה מקצועית לאורך האירוע.

התאמה אישית

ניתן להוסיף פרק זמן לאוכל, חלוקת תעודות, דוורי וועד/ מורים ועוד.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש