אטרקציות ליום הולדת מהסרטים – 8 אטרקציות שתוכלו לשכור מאתנו

אטרקציות להפעלת יום הולדת הכל כלול

תוכן עניינים

יום ההולדת הגיע והשנה אתם מעדיפים להפעיל בעצמכם או פשוט לא לקחת מפעיל. אנחנו מציעים לכם מגוון של אטרקציות ליום הולדת. כל האטרקציות שלנו ניתנות לאיסוף מהמרכז או מהצפון. תוכלו לקבל פרטים נוספים בוואטסאפ או פשוט להשאיר פרטים. במידה ותרצו להשכיר מאיתנו ציוד כולל מפעיל, גם זה אפשרי.

מה צריך לדעת? טיפים להשכרת אטרקציות ליום הולדת

בטיחות – כשאתם מארחים ליום הולדת ילדים של אנשים אחרים אתם חייבים לנקוט במשנה זהירות. על אחת כמה וכמה כשאתם לא לוקחים מפעיל. מפעיל יום הולדת (לרוב), מגיע עם ביטוח מקצועי צד ג', אשר שומר עליו ועליכם במקרה של תקלה או תאונה חלילה בהפעלה. במידה ואתם לא לוקחים מפעיל כל האחריות נופל עליכם. אז אם החלטתם שאתם שוכרים אטרקציה תדאגו לכל הפחות שאתם שמים הורה אחראי מצדכם. להורים מיטבי לכת, אני מציע גם לרכז את כולם ולתת הנחיות שיכולות להפחית משמעותית את האחריות על הכתפיים שלכם.

שמרו על הציוד – כשאתם שוכרים אטרקציה ממפעיל, רוב הסיכויים שאתם תחתמו על הסכם קליל שדואג לשלמות הציוד. אז בשונה מהסיטואציה בה המפעיל מגיע עם הציוד והוא אחראי לשלמותו, כשאתם מזמינים את האטרקציה עצמה אתם אחראים. לכן, דאגו לשמור על הציוד כדי לא להגיע למצב שהרצון לחסוך יפגוש מציאות אחרת של תשלום פיצוי על אובדן ו/או נזק.

התאימו את מספר הילדים לאטרקציה – במידה ואתם מפעילים בעצמכם, נסו לברר עם המפעיל כמה ילדים האטרקציה יכולה להכיל בו בזמן. לצורך ההדגמה, במידה והזמנת 30 ילדים לאירוע שלכם והאטרקציה שבחרתם היא עמדת מולטימדיה שיכולה להכיל עד 4 אנשים בו בזמן, אתם עלולים להגיע למצב שכל שאר הילדים סובלים בהפעלה. במקרה שתרצו לחסוך בעלויות אני ממליץ על האפשרות להשכיר תחנה ג'אגלינג או תחנת משחקי יריד שהן התחנות הפופולריות ביותר והן מתאימות ל 40-  ילדים בו בזמן.

תו תקן – במידה ואתם שוכרים מתנפחים או ציוד שמצריך אישור של משרד התקנים, בקשו מהמפעיל לתת לכם וודאות בנושא הזה.

איזה אטרקציות ליום הולדת אנחנו מציעים?

מתנפחים – יש לנו מגוון מתנפחים בגדלים שונים שתוכלו לשכור לאירוע שלכם. יש אפשרות לאיסוף עצמי בעלות נמוכה יותר או השכרת תחנה הכוללת מתנפח + מפעיל + גנרטור סולר.

השכרת ציוד ג'אגלינג – אחת התחנות הפופולריות ביותר כאטרקציות לאירועים היא סדנת הג'אגלינג שלנו. בסדנת הג'אגלינג תוכלו למצוא מגוון כלים מעולם הג'אגלינג כמו כדורים להטוטים, צלחות סיבוב, הלהיט קנדמה, דאפו ועוד.. בסדנת הג'אגלינג שלנו מקבלים חמישה סוגים שונים של כלים ואפשר לקבל עד 50 כלים שונים. *האחרון שלכם להחזיר את הכלים שהחזרתם בשלמותם.

השכרת ציוד בועות סבון ענקיות – תחנה נוספת שהייתה להיט בשנים האחרונות היא תחנה הבועות סבון ענקיות. אצלנו תוכלו לקבל כלים שונים, גדולים וקטנים לאירוע שלכם. בנוסף רק אצלנו תקבלו שני מכשירים להפרחת בועות ענקיות במיוחד או מכשירים להכנסת הילדים לתוך בועת סבון ענקית. במידה ואתם לא רוצים להתעסק עם הכנת הנוזל, אנו נכין לכם מראש בג'ריקן את כמות הנוזל שאתם תצטרכו לאירוע שלכם.

השכרת בובה בהפתעה – אחת האטרקציות לימי הולדת המוכרת ביותר היא בובה בהפתעה במגוון בובות שונות 20 בובות שונות שתוכלו להיכנס אליהם ולהפתיע את ילד/ת היום הולדת בדמות שהם הכי אוהבים. מגוון דמויות כמו : פיקאצ'ו, אלזה, ספיידרמן ועוד..

מברק מזמר – מחפשים משהו מקורי ליום ההולדת של ילדיכם או אולי בכלל של הדוד או הדודה. מברק מזמר בדמויות שונות שיגיעו אליכם ויפתיעו עם שיר מקורי שנכתב עבורכם. הדמויות שלנו יכולות לנסוע על חד אופן, ללכת על קביים, להיראות כמו מכשפים ועוד..

תחנת משחקי יריד – מגוון תחנות יריד עשירות במיוחד. אז אם בא לכם להפוך את ההפעלה שלכם לקרנבל יריד תוכלו להשכיר מאתנו חמישה משחקים שונים במחיר אחד חברי במיוחד. איסוף מתל אביב או חיפה.

עמדת מציאות מדומה – עמדה שהיא חוויה על חושית או לפחות רב חושית. תוכלו לשכור מאיתנו משקפי מציאות מדומה עם משחקים מותקנים. העמדה מתאימה לימי הולדת מצומצמים או לאירועים יוקרתיים יותר. לדעתנו האישית היות ואתם אחראים לשלמותו של הציוד, היינו ממליצים להשתמש בהפעלות במקום סגור או בבית. * מתאים מגילאים 7 ומעלה.

תחנת מכוניות על שלט – תחנה מטורפת של מכוניות על שלט שיכולות להגיע למהירויות שלא תיארתם. התחנה כוללת 4 מכוניות על שלט על חשמל או דלק. המכוניות גדולות, חזקות ועמידות. שימו לב השכרת התחנה הזו היא בתשלום מראש. מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם.

מופע קרקס – מופע קרקס יכול להיות אפשרות טובה כ – אטרקציות ליום הולדת. אנחנו יכולים לספק לכם רק מופע לאירוע. מופעי קרקס לאירועים הם בעלות גבוהה מאוד ומיועדים בדרך כלל לאירועים קהילתיים, אירועים ביישובים או בחברות שונות לחגים. אך אם אתם יודעים שאתם צריכים רק את המופע לאירוע שלכם העלות תהיה כמעט כמו עלות של הפעלה לכן שווה לכם לשקול אם זה מתאים לכם. את המופע תוכלו לקחת בתצורת 45 דק' או 30 דק'. תוכלו לקרוא עוד על המופע שלנו פה.

אטרקציות ליום הולדת סיכום

אטרקציות ליום הולדת יכולות להיות בחירה מעולה עבור גילאים שונים וסיטואציות רבות. אז אם החלטתם להפעיל השנה בעצמכם או שאולי האירוע שלכם לא מתאים למפעיל, תוכלו לשכור אטרקציות בעצמכם. יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון ששוכרים ציוד בעצמכם כמו בטיחות ושמירה על הציוד. שכירות של אטרקציה יכולה להיות עבורכם פתרון זול ויעיל. לא משנה מה החלטתם אנחנו מאחלים לכם יום הולדת שמח.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש