מופע קרקס לדוברי ערבית عرض سيرك للناطقين باللغة العربية

א-סַלַאם עֲלֵיכֹם מופע קרקס לחברה הערבית - מופע קרקס לדוברי ערבית

מופע קרקס לדוברי ערבית – 

אנחנו חיים במזרח התיכון, במזרח התיכון מדברים ערבית. 
בארץ ישראל יש כעשרים אחוז דוברי ערבית מבית. 

כשאני חושב על זה שאחד מכל ארבע אנשים הוא דובר ערבית אני חושב על כך שיש פה צורך אמיתי של קירוב בין שתי השפות עברית וערבית. אוקי, אז ערבית אני לא דובר מבית וגם עד לרגע זה אינני דובר ברמה של שפת אם. אך אני עושה מאמצים ללמוד את השפה ביום יום ולהשתפר בה. אני מופיע הרבה לחברה הערבית ולכן מצאתי לנכון לכל הפחות להחזיק בערבית שצריך כדי לקיים שיחה בסיסית וכמובן לקיים את כל המופע שלי בערבית. 

לפני שנמשיך, תוכלו לקרוא פרטים נוספים על המופע שלי בקישור הבא. בעמוד הזה קיימים פרטים המדייקים את הפרטים למופע לקהל דובר ערבית.

עוד קצת מידע על האמן שמופיע

יוסי הוא עובד סוציאלי עם תואר שני קליני, מטפל רגשי ואמן קרקס. כבר עשור שיוסי מקדם וחוקר את השילוב של אלמנטים מעולם הקרקס והג'אגלינג עם כלים מעולם הטיפול. בנוסף לשיטה שהוא מפתח, ליוסי תכנים ופעילויות שונות כולל מופע בידור קרקסי לכל המשפחה. יוסי בן 34, נשוי, והוא מגיע משלומי שבצפון.

מה שונה במופע קרקס לחברה הערבית?

למען האמת רוב הדברים די זהים. השוני העיקרי הוא שבניתי מופע עם מוזיקה המתאימה. באופן אישי אני מאוד אוהב את המוזיקה הערבית ולכן כל המוזיקה במופע היא במקורה מצרית – תימנית – לבנונית. לא פעם ניגשים אלי בסוף המופע ושואלים אותי מהיכן המוזיקה. אני חושב שהמוזיקה היא חלק מהשפה שלנו ולכן היא הכלי הראשון בעזרתו אני יוצר את החיבור.

השפה במופע קרקס לדוברי ערבית

כמובן שאת כל המופע למדתי בערבית ולכן לקוחות מהמגזר הערבי ובייחוד במקרים בהם הקהל אינו דובר עברית טובה יכול ליהנות מהמוצר של מופע קרקס בשפת האם שלו. המופע יכלול קטעי מתנדבים בדיוק כמו המופע הרגיל שלי. כל קטעי המתנדבים ייעשו בשפה הערבית גם עם המבוגרים וגם עם הילדים. לאלה מכם ששואלים הערבית שלי היא כמו זאת הדוברים בחלק הצפוני של הארץ וכמובן הערבית של ארץ ישראל המקורית מה שנקרא בלהג' א-שמיה. הלהג של שם, כלומר בניב שהיו מדברים בארץ ישראל.

ההתאמות הנדרשות למופע קרקס לדוברי ערבית

בדומה לציבורים שונים גם אצלנו היהודים, גם אצלכם יש שוני משמעותי בין קהל שהוא דתי יותר ודתי פחות. מעבר לכך יש גם צרכים שונים לחגים שונים. לכן אני מציע לכם לעבור איתי על כל הצרכים הייחודיים שלכם ולעשות איתי תיאום ציפיות לקראת המופע הקרוב. מופע קרקס בערבית יכול להיות חוויה יוצאת דופן וכיפית במיוחד, על אחת כמה וכמה כשהיא מבוצעת על ידי יהודי. אני מאמין ביכולת שלנו להתקרב וליהנות גם אחד מהשני.

מה התנאים הטכניים למופע קרקס בערבית

על מנת להופיע אני צריך שטח הופעה של 4 על שלושה מטרים לפחות. בנוסף לכך על מנת לקיים את כל האלמנטים שאני מופיע עמם בגובה, אני זקוק לתקרה מעל גובה של שלושה וחצי מטרים. תוכלו לקרוא פרטים נוספים על המופע שלי בקישור הבא.
עד ל-200 אנשים בחלל פתוח אני מספק הגברה ללא תוספת תשלום. בין 300-900 איש בשטח פתוח ו 300-1000 בחלל סגור אני מספק הגברה בתוספת תשלום. ניתן לשכור ממני תפאורה קרקסית לאירוע שלכם. תפאורת קרקס היא תפאורה הנפרשת על 5-7 מטרים וכוללת מגוון רחב של אלמנטים היוצרים אווירת קרקס ייחודית ומרשימה במיוחד.
אני מופיע בכל רחבי הארץ, ניתן להזמין את המופע לכל מקום שאתם נמצאים.

מופע קברט קרקס בשפה הערבית

לאירועים וחגים גדולים ניתן להזמין ממני מופע קרקס בסגנון קברט.
הכוונה היא למופע גדול עם כמה אמנים המופיעים ביחד.
המופע נע בין 45 דקות לשעה וכולל מגוון טכניקות רחב מאוד מעולם הקרקס.
ניתן לשלב במופע הזה גם קרקס אווירי.
עלות המופע משתנה בהתאם למספר האמנים המופיעים, לביקוש של היום בשנה, הצרכים הטכניים ועוד כמה משתנים נוספים.
המופע כולו בהנחיה שלי בערבית והיא כוללת אמן נוסף מהחברה הערבית המופיע לצדי ומסייע לי בהנחיה.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש