מופע קרקס לפורים מופע אש לפורים – לפחות 2-3 דברים חשובים

קבוצת אנשים מחופשים בחגיגה

תוכן עניינים

מופע קרקס לפורים, מופע אש לפורים… אני יודע שחזרתי על עצמי, אם אתם מתעכבים על הדף הזה סימן שפורים מתקרב. אחרת, אני מציע לכם לעבור לדף שלי מופע קרקס, כדי לקבל את מירב הפרטים על מופע שהוא לאו דווקא מיועד לפורים. פורים הוא החג הכי שמח בשנה, ללהטוטנים, אולי גם לכם, אבל בטח לנו. יודעים למה? בחג הזה אנחנו עובדים הכי חזק, יש הכי הרבה ביקוש ואנחנו מרגישים נחוצים שלא לכתוב נחשקים.

אלה מכם שמחפשים תקציר, תקראו את הפסקה האחרונה.

אז מה הופך את פורים לחג אחר מבחינתנו? איזה מופעים אני ממליץ לכם לקחת? מה האפשרויות שלכם? בואו נצלול יחד אל כל אלה. אל דאגה, יש תוכן עניינים, אם יש משהו ספציפי שאתם רוצים לדעת פשוט תלחצו.

מופע קרקס לפורים – מה מיוחד בפורים?

שימו לב כמו בכל תחום, בכל שירות, כשהביקוש עולה המחיר עולה. ממש כמו לקנות דגל ישראל ברביעי בדצמבר או יומיים לפני יום העצמאות. אז מה זה אומר מבחינתכם. זה הגיוני לגמרי שהמחירים יעלו, וזה הגיוני עוד יותר שיש מקומות שיוכלו להרשות לעצמם אמנים מסוימים ויש כאלה שלא. על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצר שאתם מצפים לו ולא פחות, בקשו סרטונים והמלצות מהאמן שהזמנתם. לרוב מראה עיניים לא מטעה.. אלא אם כן אתם בהופעה של נמרוד הראל, במקרה הזה אל תסמכו על מה שאתם רואים.

בכל מקרה טיפ טוב, שתקף לכל יום. אם הזמנתם מופע קרקס ב 2000 שקל, אל תצפו שהוא יהיה מופע שהוא שווה ערך למופע של 5000 שקל. כמו שאני לא אצפה מהמחשב שאני מקליד בו עכשיו שיעשה את העבודה של מק בוק פרו החדש. אבל, כשהזמנתי את המחשב הזה, ידעתי בשביל מה אני צריך אותו, ידעתי במה אני משקיע ואני נהנה ממנו בדיוק במידה הנכונה.

אז מה אני צריך לקחת? מופע קרקס? מופע להטוטים ? מופע ג'אגלינג? מה בכלל ההבדל בין כל אלה?

אז זהו שאין הבדל משמעותי – קרקס זה שם כולל למיומנויות כמו אקרובטיקה, אקרובטיקה אווירית, נסיעה בחד אופן, ג'אגלינג ועוד.

במידה והאמן שאתם רוצים להזמין מספר לכם שהמופע שלו הוא מופע להטוטים או מופע ג'אגלינג, נסו להבין ממנו איזה מיומנויות קרקס נוספות הוא משלב. יכול להיות שאתם באמת מקבלים מופע ג'אגלינג ולא מופע קרקס.

מופע קרקס לפורים – המוצר המבוקש ביותר בארץ, בטח בחג הזה. אצל אמנים מסוימים יש שילוב של מעל לחמש מיומנויות קרקס שונות. מה שאומר שאתם תזמינו איש אחד ותקבלו ארסנל שלם, למעשה כמו הזמנתם את הקרקס כולו לחברה, ליישוב או לבית הספר.

מופע אש או מופע קרקס בפורים ?

אירועי בוקר פורים מופע קרקס לפורים בבתי הספר..

בטח השורות האלה יהיו מאוד רלבנטיות אם אתם בתי ספר שמחפשים מופע קרקס לבוקר התחפושות בבית הספר. מה אני חושב על זה.

תכל'ס לא יודע מי יקרא את השורות האלה ואם אני נתפס ביניכם כבן אדם אמין, אולי זה הזמן להשתמש בקלף שלא באמת משנה אם תזמינו אותי או לא אני ממילא תפוס לבוקר פורים של שנה הבאה לא משנה באיזה שנה אתם קוראים את השורות האלה.

עכשיו ברצינות, לאורך השנים הצלחתי לשכנע בתי ספר רבים שתאריכים זה פיקציה, אלה מהם שהצליחו להתגבר על מחסום התאריך ושינו את תאריך החגיגה, גילו שהם יכולים לזכות במחירים טובים ובמגוון אמנים חדש שפתאום זמין עבורם.

במידה ואתם לא שם, אתם ממש חייבים שזה יהיה מופע קרקס לפורים, בבוקר פורים ואין שום אמן פנוי בזמן שאתם קוראים את השורות הללו, מה אני מציע?

אני מציע שתתקשרו אלי ותגלו שמלבד מופע קרקס לפורים יש לי הצעה מעולה להפנינג קרקסי שבו אני משלב לצד התחנות אמני קרקס שעושים פריצות אש מטורפות. זה אמנם לא יהיה מופע מרוכז שכולם יושבים וצופים. זה גם לא יהיה מופע בשיתוף הקהל ואפילו לא מופע שיש בו אינטראקציה שותפת עם הקהל. אבל זה ללא ספק פתרון שבתי ספר רבים גילו שהוא מדויק עבורם ומרים את האווירה לא פחות.

דברו איתי.

מופע קרקס לפורים – המופע שלי

פה אתם תקראו הרבה דברים עלי, על כל היתרונות שלי. אתם תקרא על מה הופך את המופע שלי להיות בדיוק המופע הנכון עבורכם. פה אין סיכוי שתקראו ביקורת או חלילה משהו לא טוב על המופע. בשורות הבאות אתם תבינו למה המופע שלי הוא גם מצחיק וגם מרשים. איך הוא גם מרגש וגם הדבר הכי טוב שתראו. איך אני נוסע על החד אופן הכי גבוה, מאזן הכי טוב ומקפיץ הכי הרבה כדורים. אבל אני חושב שהפסקה הזו לא באמת מעבירה את מה שאתם צריכים…לכן אני שם פה את הקישור הזה…אה וגם כי זה נכון מבחינה אורגנית לאתר.

הפסקה האחרונה

אתם צריכים לקחת אותי ורק אותי. ואם לקחתם את המופע שלי אל תיקחו מופע השנה. סתם בצחוק, אין באמת סיכום, תקראו את כל המאמר י'עצלנים סך הכול 600 מילה.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש