רעיונות ליום הולדת למבוגרים

הפעלת יום הולדת מבוגרים

תוכן עניינים

רעיונות ליום הולדת מבוגרים הפעלת יום הולדת למבוגרים

אם הגעת לדף הזה, סימן שאתה ילד מגודל, סתם… ככל הנראה זה אומר שהגעת לגיל שאתה אמור להיות רציני, אבל לוקח את החיים לא יותר מדי ברצינות אבל הכי סביר שהגעתם לפה כי אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת למבוגרים. על כל פנים, האנשים שחוגגים איתנו ימי הולדת מספרים שזו היה האירוע הכי מוצלח שהם זוכרים. אתה מנחשים למה? אני אסביר לכם….

בכל שנה אנחנו מציינים את הימים האלה שבהם נולדו האנשים היקרים לליבנו באופן מאוד דומה. יש אנשים שטסים לחו"ל (לא שחלילה אני מזלזל בחו"ל, אין כמו חו"ל), יש אנשים שסתם קונים מתנות ונפגשים ויש כאלה שגם לא חוגגים. אבל כמה אנשים אתם מכירים שהזמינו להטוטן הביתה או למקום שהם מתארחים בו למופע קומי לכל המשפחה? לא הרבה אני מנחש..

רעיונות ליום הולדת למבוגרים – מה מיוחד בהפעלות למבוגרים?

למרות שחשוב להישאר ילדים בנשמה, אין מה לעשות מבחינת אינטלקטואלית אנחנו כבר לא ילדים. לאורך השני אנחנו עוברים דברים, נשחקים, מגדלים ילדים שזה בכלל שוחק ורואים גם הרבה דברים. הפעלה או פעילות למבוגרים צריכה להיות מגרה מבחינה אינטלקטואלית. בנוסף יש דבר שחשוב יותר מהכל, הפעילות צריכה להיות מצחיקה. כשמשהו מצחיק הוא מצחיק בכל גיל, לכן, כשמחפשים רעיונות להפעלות יום הולדת למבוגרים חייבים לשים דגש על העניין הזה.

כשמחפשים רעיונות ליום הולדת למבוגרים צריך לחשוב מה יכול להתאים במידה ואתם מתכוונים להזמין אורחים וחברים. כשמדובר בקהל של 20-40 איש, כבר מדובר בכמות אנשים נכבדה שמצריכה מענה הולם במידה ומזמינים הפעלה או אמן כלשהו. אז במידה והחלטתם לקחת ספק חיצוני עדכנו אותו במספר האנשים.

הטעם של הקהל

אמן טוב מתאים להרבה מאוד אנשים אבל לא כולם, אמן טוב מתאים להרבה מאוד אנשים אבל לא לכולם. על דברים חשובים כדאי לחזור פעמיים. אמן טוב מצליח להתאים את עצמו לקהל רחב מאוד של אנשים, אבל זה יהיה מוגזם מדי לומר שיש מישהו שיכול להיות מעניין ומצחיק לכולם. כדאי מאוד לשתף את האמן שמגיע אליכם בטעם האישי שלכם, לספר לו איזה בידור אתם צורכים ובכללי לנסות לראות אם הזרימה בינכם קורית לפחות בטלפון.

בתמונה איש מרשה לעצמו לצחוק בהגזמה מיוסי….

רעיונות ליום הולדת למבוגרים – אז מה אני מציע?

המופע קומי, נקי ללא שפה גסה, אנרגטי, מצחיק. במופע יוסי משלב אלמנטים מעולם הקרקס והקוסמות בשילוב עם בדיחות מסטטוס החיים שלו הקשורים להורות צעירה, זוגיות, הילדים של היום, ועל הישראליות.

המופע באורך חצי שעה והוא יכלול דברים מצחיקים שאני אסתמך עליהם כשאקח מכם את הפרטים לאירוע. המופע הוא מופע בידור קרקסי, על בסיס קרקס. מה שאומר שבמהלך המופע יהיו קטעים מעולם הקוסמות והקרקס בהגשה קומית. המופע הוא לא מופע קרקס והוא לא מופע קסמים, הוא מופע מצחיק שמתאים לחבורת מבוגרים שאוהבים לקחת את החיים בכיף.

במופע יהיו קטעי מתנדבים ואפשר לשלב שם גם אש ואורות.

במופע יהיה קטע של ג'אגלינג עם אורות בו ניתן לשלב תמונה של בעל השמחה ואפילו כיתוב.

כמה זה עולה?

רק על כסף אתם חושבים… ההפעלה עולה בין 2000-3000 שקלים וזה תלוי במרחק בעיקר. במקרים שלא עלינו, ניתן לקחת את ההפעלה במתכונת מקוצרת ובעלות נמוכה יותר של 1800 שקלים. במקרה הזה האיכות של ההפעלה נפגעת לא אנושות וניתן יהיה להחיות אותה עם מחולק לאורחים אלכוהול…

האותיות הקטנות : למעשה אין אותיות קטנות אבל הרגשתי צורך לכתוב את זה, כי משום מה כולם עושים את זה. אז כדי שזה לא יהיה מוזר אני אכתוב את זה באמת באותיות קטנות בתקווה שלא תצליחו לקרוא מה שכתוב.

לדף ההפעלה יכולים להיכנס בקישור הזה.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש