מופע קרקס לחנוכה – לפחות טיפ 1 איך עוברים את זה בשלום

ילדים מחופשים נהנים מהפעלה לפורים של יוסי

תוכן עניינים

איך לתכנן את מופע קרקס לחנוכה על הצד הטוב ביותר

מופע קרקס לחנוכה הוא לחלוטין מופע שונה מהשאר. האווירה האנרגיה, הכול בתדר אחר. אז בין אם אתם אמנים, רכזת קהילתית, מורה בבית הספר או מנהלת מרכז קהילתי. כשעלינו לארגן אירוע בסדר גודל של מאות אנשים, מאתגר מאוד לתפוס את כל הדברים הדברים שיכולים להשתבש. מבט 360 על אירוע הוא כמעט בלתי אפשרי. במאמר הזה תוכלו למצוא את זווית הראייה שלי כאמן וכמפיק. אמנם קראתי למאמר איך לתכנן את מופע פורים, אך חלקים ממנו רלבנטיים גם לזמנים אחרים ואירועים אחרים. קחו לכם רגע לקרוא. 

מופע קרקס

איך מתכננים נכון את מקום ההושבה 

מכירים את התחושה הזאת כשאתם מרגישים קרובים למישהו בשיחה ואתם מוצאים את עצמכם פיזית מתקרבים אליו. בדיוק באותו האופן גם האמן המופיע על הבמה רוצה לחוש את הקהל ולכן מדי פעם נוכל לראות אמנים המתקרבים אל הקהל או אפילו יורדים מהבמה. בדיוק מהסיבה הזו נסו להימנע מהושבה בכיסאות, עדיף על הקרקע עם בידוד נעים לישבן. הושיבו אותם בשורות לפי גילאים.

מופע קרקס לחנוכה – מה עם הגברה 

במופעי קרקס לחנוכה בדרך כלל המופעים הם לכל בית הספר או בחלוקה לשני סבבים. קהל של מאות ילדים בטירוף של פורים מייצר הרבה רעש. זה נכון שיש הרבה משקל למשמעת של הילדים כמו גם ליכולות של האמן לשבות את הקהל וליצור את המתח. אך לצד אלה הגברה איכותית עושה חלק נכבד מהעבודה. במידה ויש לכם הגברה איכותית וחזקה שעושה את העבודה בטקסים אתם מכוסים. במידה ולא, אנא אל תחסכו, בקשו מהאמן שיביא עמו את המערכת שלו ובמידת הצורך גם ישכור הגברה עבורכם. הרבה אמנים עושים זאת כחלק מהשירות שלהם ויש להם גם מחירים מעולים. היעזרו בנו אנחנו יכולים להוזיל עבורכם את העניין.

מופע קרקס לחנוכה – כמה טיפים קטנים

המבוגר האחראי 

בתקופה זו של חיינו אתם המורים מלמדים אותנו הרבה, גם כשאתם לא בכיתה.  אני ממליץ למורים ולמורות לקחת חלק פעיל במופע. בכל מופע אני משתדל לעשות לפחות קטע אחד עם המורים כדי לשדר להם שזהו מופע שגם הם יוכלו ליהנות ממנו. אם הצלחתם איכשהו והצלחתם להישאר אדישים להומור של קרקסיוסי גלו משמעת עצמית והראו לילדים שאתם יכולים להיות בשקט.

אנא הימנעו מלזרוק הערות משמעת לילדים –

קשה להסביר זאת אבל משהו באווירה נפגע כשזה קורה, יתרה מכך אל תתנו לאמן להגיע למצב שהוא צריך לעשות זאת, במקרים אלה האווירה מחוסלת לגמרי.

חלוקה לסבבים

בואו נדבר מספרים..

אני ממליץ לא יותר מ-300 ילדים בסבב. המופע שלי הוא מופע שמשתף את הקהל. מופע שעובד הכי טוב כשהקהל מרגיש שכל רגע הוא עשוי להשתתף כמתנדב בבמה. 

מופע קרקס לחנוכה – ביטוח ובטיחות

פעמים רבות אני משלב במופע קטעי אש. בדרך כלל, את האש נוכל לעשות כשהמופע בחוץ. במידה והמופע מתקיים במקום סגור נסו לבקש מהאמן קטע אורות כתחליף. ככל שהתנאים מאפשרים אני רוצה להציע לכם כמה דגשי בטיחות. ביקשו מהאמן לשלוח לכם ביטוח שכולל ביצוע להטוטי אש במופע. מקמו את הקהל כארבעה מטרים רחוק מהבמה או האמן בקטע האש. וודאו עם האמן שיש לו מטף כיבוי קטן לפחות בהישג יד. רצוי שטיח מבודד אש במידה ויש.. בקשו מהמורים והאחראים להתפזר בין הקהל על מנת למנוע מהם לקום לעבר הבמה.

מופע אורות לחנוכה או מופע אש? אולי גם וגם

שימו לב שבשנים האחרונות נכנס יותר ויותר למודה (לא מאמין שרשמתי מודה איזה זקן אני) מופעי אש משולבים עם מופעי אורות. לאורך השנים השתכללה הטכנולוגיה של ציוד הג'אגלינג העשוי לדים והפך את כל עולם הקרקס על פיהו. בדקו עם האמן שאתם מזמינים אם הוא יוכל להוסיף למופע האש שלו מופע עם ציוד אורות. קחו בחשבון שמופעים אלה הם מופעים יקרים יותר. מוזמנים להתרשם ממופע האורות שלי בקישור הבא.

מופע אש לחנוכה ?

אז במידה ובחרתם ללכת על הקלאסי ובחרתם במופע אש. אל דאגה במופע האש שלי אני משלב עם כמה אלמנטים שונים מעולם הקרקס וציוד ג'אגלינג אש. אל תצפו לראות אצלי את המופעים הסטנדרטיים עם שלושה לפידים בלבד. במופע שלי אפילו תוכלו לצפות ב"רולה-בולה" בוער שזה אלמנט איזון מעולם הקרקס. נכון לכתיבת שורות אלה ואם אף אחד לא הספיק לגנוב את זה ממני, אני היחידה שעושה את זה בארץ.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש