מופע אש לאירוע – הדבר ה – 1 שתחשבו עליו לאירוע הבא

מופע להטוטים מופע אש קרקסיוסי יוסי עם לפידים בוערים מהפנט כובע בוער

תוכן עניינים

להטוטן אש יוסי מאזן לפיד ומלהטט - מופע ג'אגלינג עם אש - מופע אש - מופע קרקס עם אש
יוסי מאזן לפיד ומלהטט – מופע ג'אגלינג עם אש – מופע אש – מופע קרקס עם אש – מופע אש לאירוע

מופע אש לאירוע אז על מה מדובר?

אף על פי שלהטוטי אש ואורות מייצרים עבורנו חוויות מהפנטות ומרגשות כבר מאות שנים, נראה כי משנה לשנה מופעי אש הופכים לפופולריים מאוד בקרב עיריות, מועמות מקומיות, יישובים קהילתיים, קיבוצים ומושבים. למה אנחנו כל כך אוהבים לראות אש? נראה שאנחנו נמשכים אליה, אין ספק שזוהי צורת אמנות מסוכנת הדורשת מידה רבה של מיומנות, תרגול ואמצעי זהירות. אז מה אתם צריכים לדעת רכזי קהילת ותרבות על מנת לדאוג שמופעי אש יעבור בשלום באירועים שלכם. לחוויה המלאה וההסברים המפורטים מוזמנים לדף שלי מופע אש

מופע אש לאירועים קהילתיים

ניתן לאתר את ההיסטוריה של להטוטנות באש לתרבויות עתיקות, שבהן נעשה שימוש באש בטקסים וטקסים דתיים. בימי הביניים, אמנים נודדים ואמני רחוב היו משתמשים בלפידים כדי לבדר המונים. כיום, ג'אגלינג באש הוא סוג פופולרי של בידור בפסטיבלים, ירידים ואירועים. לעיתים אפשר להזמין לאירוע מופע אש של דמות שטח. דמות זו תיצור קשר עם האורחים שלכם, תסתובב ותכניס אותם לאווירה. עוד על דמויות שטח דמויות קרקסיות.

מה עם מופעי אש לאירועי חברה

בשנים האחרונות מופעי אש צוברים פופלריות גם באירועי חברה שונים. רק בשנתיים האחרונות הופעתי עבור חברות הייטק, חברת רואי חשבון ובעלי עסקים שונים שרצו לקדם תנועה בעסק שלהם. ההבדל בין מופעי אש לאירועי חברה ומופעים לאירועים קהילתיים הוא מיקום המופע. פעמים רבות אירועי חברה מתקיימים בתוך משרדי החברה. במידה קב"ט הביטחון שלכם אישרו את האירוע מצוין במידה ולא תוכלו לבחור במופע אורות במקום.

מופעי אש לילדים האם זה אפשרי?

ביצוע מופע להטוטי אש דורש מיומנות ותרגול של שנים רבות. במופע קרקס שלי אני מסיים בקטע עם ג'אגלינג עם לפידי אש. להטוטים עם אש היא פעילות הדורשת מהאמן לפעול בצורה מדויקת ובטוח. כשאני מבצע מופעי אש לילדים אני מבקש נוכחות מסוימת של מבוגרים בקהל. אני לעולם אינו מבצע מופע כשיש סיכוי שאחד הילדים יקום באמצע המופע, במיוחד כשאתה על חד אופן בגובה שלושה מטרים עם שלושה לפידים ביד.

בטיחות במופעי אש לילדים

בכל מופע אש לאירוע בטיחות היא בעלת חשיבות עליונה בעת ביצוע מופע להטוטנות אש. להטוטי אש חייבים להיות מאומנים כראוי ומצוידים בבגדים עמידים בפני אש, כפפות וציוד בטיחות. כמו כן, עליהם להתאמן בסביבה בטוחה, הרחק מחומרים דליקים ועם מטף בהישג יד. בנוסף כשאני מופיע לילדים אני דואג על מרחק של כמה מטרים מהבמה. במידה ומדובר במופע אש לילדים ומבוגרים במספרים מעל 100 איש, אני דורש שיהיה תיחום הפרדה ביני לבינם. כמובן שבטיחות היא חלק משמירה על גבולות נכונים במופעי אש לאירועים. ישנם עוד דברים רבים שצריכים לדעת על שמירה על גבולות, מוזמנים להיכנס למפעיל יום הולדת וגבולות- איך שומרים על גבולות בהפעלה?.

ביטוח מופעי אש לאירועים

לאמני אש בעלי ניסיון ו"לא חאפרים" יש ביטוח צד ג' עם כיסוי של לפחות 250 אלף שקל. לפני שמזמינים אמן למופע אש, שימו לב שמופיע בפוליסת הביטוח של האמן כיסוי לאש. במקרים מסוימים בהם נדרש כיסוי בסכום גדול יותר ניתן להתייעץ עם האמן וחברת הביטוח שלו. שימו לב, שימו לב, הכיסוי של חברת הביטוח של האמן איננה תחליף לביטוח מופעי אש לאירועים שלכם. פעמים רבות חברות ביטוח מנסות להתנער ממצבים אלה ומבקשים כיסוי לא סביר מחברת הביטוח של האמן, דאגו לכיסוי שלכם בנוסף.

מתי אפשר להזמין מופעי אש ואורות

מתי להזמין מופע אש לאירוע ? מתי שרק תרצו, שימו לב שכל התנאים שעברנו עליהם מתקיימים ואנחנו מוכנים לצאת לדרך. מופעי אש ואורות הם כיף גדול אז הנה כמה מילים לסיכום, ג'אגלינג באש זאת חוויה מרגשת ומהפנטת הדורש מיומנות, תרגול ואמצעי זהירות. אין ספק כי זוהי צורת אמנות שיש בה סכנה ואמורה להתבצע רק על ידי אמני אש מקצועיים ומיומנים.

אז מה אתם אומרים?

אני אף פעם לא הייתי בעד ה "אל תנסו את זה בבית", אני סוג של ניסיתי את זה, אך אם אתם מעוניינים ללמוד איך ללהטט באש, דאגו למצוא מדריך או אמן בעל מוניטין שילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת. וכמובן לאחר תרגול תוכלו להפוך לאמן אש בעצמך.

מופע אש לאירוע

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש