רעיונות להפעלת ימי הולדת – רעיונות להפעלת יום הולדת

רעיונות להפעלת ימי הולדת בבית

תוכן עניינים

רעיונות להפעלת יום הולדת – למה בכלל לחגוג יום הולדת בבית?

לפני שתקבלו ממני כמה רעיונות להפעלת ימי הולדת בבית בואו נדבר למה כדאי לכם.

מגביר את תחושת הלכידות המשפחתית – ההורים והילדים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה. באופן הזה מרוויחים זמן של "ביחד" עם הילדים. הילדים וההורים זוכים בזמן מיוחד שהוא רק שלהם.

מפתח יכולת ביטוי אצל ההורים והילדים גם יחד – כשהורה צריך להיות המפעיל, פעמים רבות זו יציאה מאזור הנוחות עבורו. אני מבטיח לכם, יציאה מאזור הנוחות היא אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות עבורכם. ככה גדלים. כמו כן זה גם מעודד יצירה משותפת.

נוחות ונינוחות – ילדים לעיתים חוששים ממפעילים. לעיתים קרובות אני ממליץ להורים בגילאים הצעירים יותר 2-5 להפעיל את הילדים בעצמם.

למידה מהי התנהלות כלכלית נכונה – הפעלות הן הוצאה כלכלית גדולה. עם השנים איכות ההפעלות עלתה והמגוון גדל לאין שיעור. להזמין מפעיל ליום הולדת מדי שנה גורר עלויות של מעל 2000 שקלים להפעלה. אז גם אם יש לכם את האמצעים לעמוד בזה, אני ממליץ לכם לקחת הפעלה מדי שנתיים או אפילו שלוש. אם תיווך נכון לילדים, הם לומדים להעריך את ההפעלות שתזמינו להם. באופן הזה הם גם לומדים להתמודד עם תסכול ושיעור לא פחות חשוב הוא: התנהלות כלכלית נכונה.

מודל לחיקוי ליוזמה עבור הילדים – כשאתם לא לוקחים מפעיל, אתם מהווים לילדים מודל חיקוי ליזמות. אז אם אתם רוצים לגדל יזמים, הראו להם איך אתם מתכננים ומנהלים את ההפעלה נכון. צריכים עזרה עם זה? כנסו למדריך להפעלת יום הולדת בחינם.

פיתוח תחושת מסוגלות – הן אצל הילדים והן אצל ההורים, אין דומה לחוויית ההצלחה של הפעלה מוצלחת שתכננתם והפעלתם בעצמכם. חווית הצלחה כזו תגביר את תחושת המסוגלות של ילדכם ואת האמונה שלהם בעצמם. אוקי, אז אם שכנעתי אתכם למה זה כדאי לכם הנה לכם רשימה צנועה של רעיונות להפעלת ימי הולדת בבית. אז ללא ספק אותי תשמרו לזמנים שזה הכי נוח שלכם, וכשזה קורה תוכלו לגלות פה הכול על ההפעלה שלי. עכשיו אפשר להמשיך.

רעיונות להפעלת ימי הולדת בבית : המיטב

יום הולדת של פעם I יום הולדת רטרו

כל ילדי שנות ה – 90 ובוודאי הדור שלפניהם בוודאי זוכרים את ימי ההולדת של פעם. אתם זוכרים כמה נהנינו? כמה התרגשנו?. אין סיבה שלא ניתן לילדים שלנו לטעום מזה בעצמם. יומולדת בסגנון רטרו עשוי להיות הפתרון המושלם ביותר עבורכם. יש מגוון משחקים שתוכלו לבצע בפשטות, אז אם אתם לא זוכרים: מרוץ בתוך שקים, חבילה עוברת קישור, קשירת נר בחבל והכנסתו לבקבוק. תוכלו לעצב את החדר בסגנון של פעם עם כדורי אורות, פליקרים, אור אולטראסגול, כדור חשמל, לונגים ועוד. להורים שרוצים ללכת רחוק יותר תוכלו להשתמש בחטיפים של פעם כמו טורטית וטוויסט, הוסיפו לזה פופקורן, במבה ויש לכם את זה.

רעיונות להפעלת ימי הולדת בבית – רעיונות לימי הולדת :הפעלת קמפינג  

זוכרים כמה נהנתם פעם לבנות מחסה בבית?, ילדיכם היו כבר בקומזיץ?

הפעלת קמפינג היא אולי ההפעלה המתאימה עבורכם. הפעילות יכול להיות מתאימה עבור הגילאים הצעירים יותר דרך בנית "מחסה". וגם יכולה להיות פעילות המתאימה לגילאים בוגרים יותר דרך קומזיץ בחוץ. במידה ובחרתם בפעילות בנית מחסה, היא תתאים למספר קטן של חוגגים, אלא אם כן יש לכם בית גדול מאוד. במידה ובחרתם בפעילות קמפינג עם קומזיץ תוכלו לערוך אותה בחצר או אם אתם הורים משקיענים אז צאו לקמפינג אמיתי בפארק או ביער. תוכלו לשלב את הילדים בבניית מדורה, ספרו צ'יזבטים, בשלו תפוחי אדמה תצלו מרשמלו. לגילאים ממש בוגרים, תוכלו לבקש אישור מההורים על מנת להפוך את הקמפינג ללינה משותפת. תוכלו להציע להורים שפנויים להצטרף אליכם ולהפוך את החוויה לזמן איכות עם קרבה ושמחה.

רעיונות להפעלת יום הולדת – רעיונות לימי הולדת – הפעלת חדר בריחה ביתי 

חדרי בריחה היו להיט בין השנים 2015-2022, ישנם עדיין חדרי בריחה איכותיים במגוון מקומות, גם בארץ. אבל אנחנו כאן לא כדי לומר לכם איפה יש חדרי בריחה מחוץ לבית, אלא מציעים לכם להפוך את הבית לחדר בריחה. הרעיון שעומד מאחור הוא החבאת רמזים, פיזור חידות שמטרתן להוביל את הילדים למשימה הבאה. תרצו לקבל השראה כנסו ללינק. מחכים לעוד רעיונות להפעלת יום הולדת ?

רעיונות להפעלת יום הולדת – רעיונות לימי הולדת – קרנבל ביתי הפעלת בסגנון דרום אמריקה בבית

אחד ה – רעיונות להפעלת יום הולדת הוא – קרנבל בשיטת עשה זאת בעצמך. אווירת הקרנבל הדרום אמריקאי הגיעה לביתכם. אז כשהנושא הוא קרנבל, אנחנו מחברים את  הצבעים, הריחות, הפעילויות, המשחקים והאוכל מתחברים לאותו קונספט. אפשר לשלב עם הפעילויות תחנות הפנינג כמו הפלת בקבוקים בעזרת כדור, משחק רצפה כמו: סולמות וחבלים, איקס עיגול, טוויסטר, קליעת כדורים לכוסות, או אפילו קליעה למטרה. תוכלו להעניק פרסים לכל ילד שמצליח לבצע את התחנה בהצלחה. רוצים לקבל השראה נוספת כנסו. לעוד רעיונות לימי הולדת, הישארו איתנו..

רעיונות להפעלת ימי הולדת בבית :הפעלות מדעיות

הפעלות מדעיות מתאימות במיוחד להורים שרוצים לתת ערך מוסף משמעותי לחוגגים. ניתן להזמין ערכה עם מדריך וכל מה שתצטרכו על מנת לקיים הפעלה מדעית. מתאים במיוחד להורים עם גישה לתחום.

הפעלת מדעית תורמת לסקרנות ורצון לחקור.

רעיונות להפעלת יום הולדת – יום הולדת טיקטוקרים I יום הולדת יוטיוברים

למי שמחפשה רעיונות לימי הולדת המתאימים לילדים מעל גיל 10. בעולם המדיה הדיגיטלית ילדים חולמים להיות  יוטיוברים, טיקטוקרים, בלוגרים ומנחי פודקאסט. אז הגיע הזמן לצלול אל העולם החדש ולהכיר את המושגים הכול כך מרתיעים האלה. אם אתם לא יכולים לנצח אותם הצטרפו אליהם, כל פעילות ניתן להפוך למלמדת ומעשירה. בגדול מה שתצטרכו זה ללמוד קצת על מיומנויות ריאיון, איך בונים תוכן וכמובן איך מעבירים אותו. אתם ללא ספק תצטרכו לאסוף קצת מידע, אך באופן הזה אתם הופכים את רעיונות להפעלת היום הולדת שלכם לסדנת העשרה אמתית. תוכלו לשלב פתיחת ערוץ יו-טיוב לכל הילדים (כמובן בקשו רשות מההורים). לאחר מכן כל ילד יוכל להקליט פרק בנושא שהוא בחר. הילדים יוכלו לראיין אחד את השני ודרך כך לתרגל מיומנויות ריאיון.

רעיונות להפעלת ימי הולדת : מסיבת הוליווד הילדים הם השחקנים

רעיונות לימי הולדת שמתאימה להורים יצירתיים הרוצים לעודד יצירתיות אצל הילדים. בגדול אנחנו בונים תסריט קצר עם הילדים. אפשר לקחת רעיונות מכל סרט שהם מכירים ואוהבים. בסופו של דבר אנחנו מקליטים סרטונים לכל ילד כשהוא בעצם הכוכב. הילד יכול לבחור לשתף שחקנים נוספים בעלילה שלו.

אווירה של הוליווד – סדרו שטיח אדום, כוכבים מוזהבים, אתם יכולים לסדר את הכיסאות לחוויה של אולם. עמעמו את האורות להורים המשקיענים תוכלו ליצור במה קטנה. אפשר להוסיף אלמנטים המזכירים סרטים כמו לבנת "אקשן", קישוטים של קופסאות קרטון.

הכינו לילדים כל עמדה מלאה בתחפושות, בגדים, פריטי לבוש שונים, מעילים, וכל דבר שעולה על ראשכם. הם כבר יגייסו את היצירתיות שלהם על מנת להכין את הסט צילום שלהם. הכינו כמויות של פופקורן על מנת להכניס אותם לאווירה הקולנועית. ולבסוף מסיימים בהקרנה של התוצרים. כל הילדים מתיישבים ועל פי התור יעלו להציג את התוצרים שלהם. עודדו אותם להציג אך אל תכריחו אותם.

רעיונות להפעלת יום הולדת – יום הולדת הפנינג I יום הולדת יריד – הפעלת תחנות

הפעלה המתאימה כשיש מגוון גילאים שונים, כשיש מספר ילדים גדול וכשיש יום יפה בחוץ. תוכלו לייצר לילדים מתחם של תחנות, ממש כמו ביריד. ניתן לשלב מישהו מהמשפחה שיעשה ציורי פנים. תוכלו לבחור ממגוון תחנות יריד כמו:

עמדת קליעה למטרה שתכינו בעצמכם. קחו לוח עץ, ניתן לחתוך בכל מיני צורות תלוי ברצון שלכם להשקיע. חתכו חורים בגדלים שונים. קבעו את המשטח. הזמינו חמישה כדורי טניס, והרי לכם עמדת קליעה למטרה בסגנון יריד. התעייפתם? אתם עוד איתנו? רוצים עוד רעיונות להפעלת יום הולדת ?

עמדת באולינג – ניתן להזמין האינטרנט בעלות נמוכה.

משחקי רצפה – משחקים של פעם, איקס-עיגול, סולמות וחבלים, קפיצה למרחק, קלאס ועוד להזמנה כנסו לאתר.

עמדת פיצוץ בלונים – קונים לוח קצף או מעץ מהנגרייה הקרובה. מנפחים בלונים, רצוי לנפח מראש כמה עשרות.  מסדרים אותם בשורה, אפשר להשתמש בנעצים. ניתן לנעוץ את החלק הרופף שנותר לאחר הקשירה. משעינים את הלוח או תולים אותו על הקיר. במידה ואין לכם חצים של קליעה למטרה, ניתן להזמין מעלי אקספרס או מחנויות משחקים. שימו לב כדאי מאוד שתהיה נוכחות של מבוגר בתחנה זאת, מדובר בחצי חדים אחרי הכל.

עמדת פיצוץ בלונים ביריד. לא אמור להיות קשה להכנה.

פינג פונג כוסות – משחקי סופר פשוט להכנה. דומה מאוד למשחק האמריקאי הידוע "beer-pong" משתמשים בכוסות זכוכית או פלסטיק. אפשר להשתמש גם בכלי קיבל שדומים לכוסות. מסדרים שתי שורות של שלוש – חמש כוסות. ניתן להניח את זה על שולחן או אפילו על הרצפה. ניתן לרכוש כדורים מהאינטרנט או מכל חנות שמוכרת כדורים למטקות/פינג פונג. המטרה להקפיץ את הכדור על מנת לקלוע לכוסות/כלי הקיבול.

תא צילום – ממש קמו בקרקסים/ירידים, מכינים תא בגודל של מטר מרובע, בגובה של מטר וחצי. ניתן להשתמש בקרטונים שתמצאו, או להזמין קרטונים. להורים המשקיעים אפשר לצבוע את הקרטונים, להשתמש באל-בד על מנת לקשר ולהוסיף צבע. חתכו מעין דלת שאפשר לפתוח ולסגור. והרי לכם תא צילום ממש אפקט של אינסטגרם רק בחוויה של הפנינג.

רעיונות להפעלת יום הולדת – הפעלה תחפושת בבית : מסיבת תחפושות

רעיונות להפעלת יום הולדת מגניבה שכל הילדים אוהבים – אוספים מכל מי שרק אפשר את התחפושות הישנות. אל תהססו אפשר לקחת גם מהשכנים והמחברים. הכינו מראש ארגז ועמדת קולבים. הילדים יקבלו זמן מסוים להיכנס ולבחרו לעצמם. על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר בקשו מהילדים להביא אביזרים מהבית. בסוף עורכים מסיבת תחפושות שבה יציגו הילדים את התחפושות. תסתכלו על זה מעין נשף פורים או תחרות תחפושות. רק טיפ טוב ממני אליכם, אל תהפכו את העניין לתחרותי. ילדים תחרותיים מטבעם, אך התחרות יכולה להשאיר חלק מהילדים לא בעניין.

רעיונות להפעלת יום הולדת – רעיונות לימי הולדת – הפעלת יצירה בבית : הפעלת מאסטר שף

רעיונות להפעלת יום הולדת מאסטר שף ,גם אתם אוהבים לאוכל? מבטיח לכם שרוב הילדים עפים על הרעיון הזה. אז כשאוכל יכול להיות אחת ההוצאות בהפעלה שלכם, למה שהוא לא יהפוך להוצאה הכמעט יחידה?. יש כמה רעיונות מעולים להפעלת מאסטר שף בבית. אז אם יש לכם טאבון תוכלו לשלב הכנת פיצות. חותכים מגוון תוספות לבחירה, מוסיפים מספר רטבים בנוסף לרוטב עגבניות. הילדים נהנים מהכנת הבצק והוספת התוספות לפי הטעם האישי שלהם. הפעלה שמעודדת ביטוי עצמי והכי חשוב טעימה להפליא. יש מיקסר? יש מצרכים? אפשר להכין עוגיות יחד, יכולים לתת לילדים ליצור בעצמם עוגיות עם בצק סוכר. כמה כיף בסוף התהליך יהיה לאכול את העוגיות האלה, אהמ…אהמ בתקווה שהם יצאו אכילות. בכל מקרה תוכלו לשלב מיצים סחוטים שהילדים סוחטים בעצמם לפי הטעם שלהם, כמובן גם לפרוס מעט כיבוד כדי להרגיע מעט את הבטן בזמן ההכנה. ההורים שרוצים ללכת עם זה רחוק, ראיתי במספר חנויות סטוק ובהזמנה מהאינטרנט כובעי טבחים וסינרים מתאימה בקישור הזה. בקיצור זה אחד ה – רעיונות להפעלת יום הולדת.

מאסטר שף : הפעלה שבסופו לא נשארים רעבים

רעיונות להפעלת ימי הולדת בבית :יום הולדת סרט בבית

לפעמים לא צריך להתחכם בשביל להצליח עם הפעלת יום הולדת. פותחים קבוצה, מכינים שאלון שכולל כמה סרטים איכותיים שמשודרים בקולנוע או שודרו לאחרונה. הכינו רשימה של סרטים שככל הנראה הילדים יתחברו. אחרי שתעבירו את השאלון ותקבלו את הסרט הנבחר. כמובן שתוכלו גם לבחור בעצמכם. תקרינו לילדים סרט. תוכלו לפנק אותם בפופקורן לאורך הסרט. לפני הסרט תוכלו לעשות קבלת פנים חגיגית עם חטיפים. באמצע הסרט נוכל לעשות הפסקה למשהו מתוק, אולי טקס עוגה או הפסקת פיצה.

רעיונות להפעלת יום הולדת הפעלת ספא – רעיונות לימי הולדת – גרסת עשה זאת בעצמך

אימהות ואבות יקרים, כל הסוד מאחורי הפעלת יום הולדת ספא. קנו שרפרפים ורדרדים או כל צבע שנראה לכם מחנות הסטוק הקרובה לביתכם. קנו גיגיות בצבע יפה. קחו אל-בד בצבע תואם, למשקיעים קנו מחנות בדים, בד בצבע ומרקם שנראה לכם שישמש שטיח יפה. זהו, כל מה שנשאר זה לדאוג לכמה קרמים שאפשר למרוח או כל תכשיר אחר לרגליים ולכפות הידיים. כל הסוד הוא לשלב, אוכל, מיצים סחוטים ומוזיקה נעימה. חווית הספא תעשה את שלה.

רעיונות להפעלת יום הולדת – מסיבת ריקודים I מסיבת פולמון – רעיונות לימי הולדת

רעיונות להפעלת יום הולדת שמכניסה את כל הילדים לתנועה. ישנם מפעילים מקצועיים שמשלבים את ריקודים או פולמון בעצמם. תוכלו לבחור בהפעלת ריקודים פשוטה המצריכה מכם יכולת לזוז בעצמכם. או מסיבת פולמון. קונים קישוטים זוהרים באולטרא, צבעי פנים זוהרים באולטרא ומנורת אולטרא סגול. מחלקים האירוע לכמה חלקים. בחלק הראשון צובעים את עצמנו ואחד את השני. נותנים לילדים לבחור ממגוון האיבזרים שקניתם ובוחרים רשימת השמעה. בחלק השני מכבים את האור ומתחילים במסיבה. בחלק השלישי טקס עוגה וסיום. בקישור הזה תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים להפעלת פולמון משוגעת.

רעיונות להפעלת יום הולדת – רעיונות לימי הולדת – הכנת כלי ג'אגלינג

רעיונות להפעלת יום הולדת הפעלה ביתית קרקסית מבית היוצר של "קרקסיוסי". ישנן כמה אפשרויות הפשוט מכולן היא הכנת כדורי ג'אגלינג. היתרון המטורף של הכנת כדורים היא הזכות להשתמש בכלים אחרי שהכנו אותם. הפעלה זו גאונית שהיא גם מקרבת בין הילדים, גם משלבת יצירה וגם חוסכת לכם בלקנות מתנות לילדים. בקישור הזה יש את כל המידע איך להכין כדורי ג'אגלינג בעצמכם.

תמונה של כלים שיוצרים בסדנת יצירת כלי ג'אגלינג
כדורי ג'אגלינג בהכנה ביתית

רעיונות להפעלת יום הולדת – רעיונות לימי הולדת – טאי-דאי – tiy-dye : פעילות צביעת חולצות

פעילות עם סכנת לכלוך הבית, אך שווה וכיפית במיוחד. ראשית קנו חולצות לבנות, חפשו את הפשוטות והזולות ביותר שתוכלו למצוא. (תוכלו לבקש גם מהילדים להביא, אבל בהנחה שאין הוצאות גדולות על ההפעלה אולי עדיף לרכוש בעצמכם). אחר כך חפשו חנות יצירה או כל חנות סטוק, רשימה הקניות לא ארוכה מפות חד פעמיות לפריסה על הרצפה כדי למנוע לכלוך, טושים גדולים, ספריי צבע, צבעים ייעודיים לצביעת חולצות. להורים שרוצים להשקיע תוכלו לקנות שבלונות שבעזרתם הילדים יוכלו ליצור בקלות אלמנטים שונים על החולצה. הנחיית הפעילות היא פשוטה, כל ילד רושם את שמו על החולצה, מוסיף את אחד האלמנטים ומתחילים לצבוע. ההפעלה חווייתית במיוחד, משלבת יצירה וחגיגה עם החולצות. ניתן לשלב מסיבת ריקודים עם החולצות החדשות שהוא יצרו. כנסו לראות איך זה יכול להיראות.

חולצות טאי דאי
חולצות טאי דאי לדוגמה

רעיונות להפעלת יום הולדת – רעיונות לימי הולדת סיום

הכנתי לכם את המאמר הזה במטרה להקל עליכם בחגיגה לילדכם. כמטפל רגשי חשוב לי לכוון אתכם לדברים מצמיחים שיפתחו אתכם. כאדם אני מאחל לכל הורה לחגוג לילד שלו בכיף. במידה ופספסתם יש לי מדריך לבחירה ותכנון הפעלות ימי הולדת. מדריך שיסייע לכם לבחור הפעלה במידה ואתם חפצים באחת. מוזמנים להיכנס לקישור הבא.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש