מופע קרקס בצפון – מופע ג'אגלינג בצפון

מופע קרקס לפורים מופע קרקס בצפון הרחוק

תוכן עניינים

צפון ישראל ידוע ביופיו הטבעי, בעושרו התרבותי ובמשמעותו ההיסטורית. עכשיו, זה גם בית למופעי הקרקס. מופע קרקס בצפון כפוסט של סקירה, בואו נצא למסע יחד השוזר את  האלמנטים הייחודיים שמייחדים את הקרקס הזה, ולמה דווקא השילוב הזה הוא השילוב המושלם בשבילכם

מופע קרקס בצפון מה מייחד את המופע

מופעי קרקס ישנם בכל הארץ. אך אם תשימו לב שלאורך השנים רוב מופעי הקרקס התמקדו בעיקר באזור המרכז. לצערי, כמו בהיבטים נוספים אחרים הפריפריה פעמים רבות נשארת אחורה. אולי זה קשור לכך שבמדינתנו הקטנה מרכז אנו חושבים שמרכז העניינים צריך להיות במרכז הארץ. אך שימו לב, בעשורים האחרונים אני צופים יותר ויותר בתרבות במרחב הצפוני.

אז לצד התיאטרון ואמני הבידור המפורסמים, צצים להם גם אמנים קרקס חדשים בשנים האחרונות. אחד מהם הוא אני. יוסי קובי, בן 34 בעת כתיבת הפוסט הזה. אני יכול לשתף אתכם שמלבד היותי אמן קרקס, אני גם מטפל רגשי בעל תואר שני קליני בעבודה סוציאלית והתמחות בפסיכותרפיה. בזכות שתי האהבות האלה הקמת את העסק של קרקסיוסי.

בשנים האחרונות אני והשותף שלי רן מורנו הקמנו גם את צוות החריפים ויחד אנחנו מביאים את עולם הקרקס אל הצפון היפה. גם אני וגם רן תושבי הצפון ושנינו גדלנו באווירה הכפרית די קרוב אחד לשני. ישנם דברים רבים שאנחנו חולקים במשותף, אך העיקרי ביניהם הוא האהבה לבמה והרצון להביא את כל עולם הקרקס אל הצפון שלנו.

יתר על כן, מה שבאמת מייחד את מופע הקרקס הוא המחויבות שלו למעורבות הקהל. בניגוד למופעים אחרים, שבהם אתה יכול להיות פשוט צופה פסיבי, המופע הזה מעודד השתתפות פעילה מהקהל. בין אם זה לעודד את האקרובטים, לצחוק יחד עם הליצנים, או אפילו להעלות לבמה לפעולה קורעת לב, תמצא את עצמך שקוע לגמרי בקסם.

מופע קרקס לפורים מופע קרקס בצפון הרחוק
מופע קרקס לפורים מופע קרקס בצפון הרחוק

מופע ג'אגלנג בצפון האם אתם בעניין?

מופע קרקס בצפון: אז היכן אפשר למצוא אתכם

בשנים האחרונות הופענו ברחבי הצפון בהיכלי תרבות, באירועי קהילה, בימי הולדת במגוון מקומות שונים. לאחרונה אנחנו שוקדים על הקמת מקום מיוחד שיאפשר לצפונים היקרים להגיע לקחת חלק בסדנאות קרקס מטורפות, לצפות במופעים שונים ואולי גם להיות בית גידול לקרקסנים חדשים שימשיכו את דרכנו. הרעיון הוא כמובן בחיתולים אך לעת עתה, אם אתם מעוניינים לראות אותנו בפעולה אתם מוזמנים להזמין אותנו לאירוע שלכם. מופע קרקס בצפון, באווירה צפונים, עם משב רחוב קליל המגיע מהים וכמובן צמד להטוטנים שהופכים את כל הסיפור הזה לחוויה אחת מהסרטים.

מופע ג'אגלינג בימי הולדת בצפון: האם זה מתאים

בהחלט כן, אין ספק שאנחנו מאוד אוהבים את הרעיון של להופיע מול קהלים גדולים. אך אנחנו מודים שלא מעט יוצא לנו להופיע גם בימי הולדת. לאורך השנים שיפרנו ושפשפשנו את הפעלת היום הולדת שלנו. כיום יש מפעילים רבים המגיעים אלינו ללמוד את רזי המקצוע ואת האומנות המוערכת של לגרום ל – 40 ילדים קטנים לשבת מרותקים.


ההפעלות שלנו בצפון הם הפעלות מעולות אנחנו וצוות מפעילים נהדר יכולים להגיע בקלות רבה אליכם. אתם מוזמנים עוד היום להיכנס לקרוא בקישור הזה על הפעלת יום ההולדת שבנינו וכמובן שלהזמין אותנו מבעוד מועד זה תמיד רעיון טוב.

מופע קרקס בצפון מופע קרקס ביום הולדת
מופע קרקס בצפון מופע קרקס ביום הולדת

מופע קרקס בצפון : חיבור עם קהלים מגוונים

אחד ההיבטים המדהימים של הופעה בצפון הוא ההזדמנות לעסוק בקהל מגוון. ממקומיים שקוראים לאזור זה בית למטיילים מרחבי העולם, האנרגיה של הקהל משקפת את הפסי]ס הרב-תרבותי של האזור. זו הזדמנות לגשר על פערים תרבותיים באמצעות השפה האוניברסלית של הבידור – מעשה ג'אגלינג שמתעלה מעל מחסומי השפה ומעורר צחוק ותדהמה באותה מידה.

השראה מהטבע: מופע ג'אגלינג בצפון הירוק

היופי של הטבע משמש גם כמוזה וגם כשותף אמיתי בהופעות שלי בצפון. צבעי הנוף המשתנים, הבריזה העדינה הנושאת ניחוח של פרחי בר פורחים, והשקיעות עוצרות הנשימה מעל הים התיכון – כל האלמנטים הללו הופכים לחלק בלתי נפרד מההופעה. כל מופע הוא מחווה לפלאי הטבע של האזור, ומזכיר לכולנו את הקסם שקיים מעבר לשגרה שלנו.

לפרטים נוספים על מופע הקרקס שלנו אתם מוזמנים להיכנס לדף הראש או לדף של מופע קרקס. תוכלו לקבל מידע על המופעים השונים. המופעים שלנו מותאמים לגילאים שונים, לקהלים שונים ולמקומות ואירועים מכל הקשת.



לסיכום, מופע הקרקס בצפון מספק שילוב ייחודי של כישורי קרקס מסורתיים, אמנות מיצג חדשנית וטעם תרבותי מקומי. זהו מחזה חובה שכובש, משעשע ומעורר השראה. היו מוכנים להיסחף מהרגליים על ידי הכישרון והיצירתיות יוצאי הדופן המוצגים.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש