הפתעות לילדים בהפעלת יום הולדת – הפתרון ה -1 והיחיד שתצטרכו

לוגו קרקסיוסי

תוכן עניינים

הפתעות לילדים – למה אני לא מחלק הפתעות בהפעלת יום הולדת

לאורך השנים אנשים שואלים אותי מדוע אני לא מחלק הפתעות. למרות שההפעלה מושלמת, לעיתים כוח ההרגל מנצח והורים רבים נכנעים וקונים הפתעות לילדים. עד כה לא מצאתי הצדקה לקניית הפתעות. הילדים מצפים, אך לבסוף כל מה שהם מקבלים מוצא את דרכו במהרה אל הפח הקרוב. להורים החוגגים בקרוב, עדיין לא מצאתם הפעלה? כנסו לקרוא על ההפעלה שלי. חלקכם אולי תקראו את השורות האלה ותגידו לעצמכם מה הוא מבלבל בשכל, חלקכם דווקא יתחברו אל הדברים. אך לא משנה לאיזה צד אתם שייכים מבטיח שבסוף הסרטון הזה תקבלו רעיון שאני דווקא מתחבר אליו. בעיני הרעיון הוא הפתרון האידאלי למצב.

הפתעות לילדים – מחיר של הפתעות לילדים

להפעלת יום הולדת סטנדרטית מוזמנים כ-20-30 ילדים בערך. לעיתים קצת יותר ולפעמים פחות. בכל מקרה, התקציב לכל מתנה לא יכול לעלות על כמה שקלים בודדים. לאלה שחוגגים פעם ראשונה וזה לא ברור למה, חשבון פשוט. 30 כפול 20 זה כבר 600 שקלים רק למתנות. חשבו על כך, מה אנחנו יכולים כבר לקנות בכמה שקלים בודדים. למעשה התשובה פשוטה, פלסטיקים, פלסטיקים ועוד פלסטיקים. ככל הנראה אני לא אצליח לשכנע אתכם ועל הדרך גם להפוך אתכם לירוקים. אז אני מזכיר לכם, אני פתוח לכל הצעה, במידה ואתם מוצאים רעיון להפתעות לילדים, אני אהיה שמח במיוחד שתשלחו לי.

הפתעות לילדים – סוגים שונים של הפתעות לילדים בהפעלות ימי הולדת

האמינו לי, חיפשתי. חיפשתי וחיפשתי, ולא הצלחתי למצוא הפתעות שיצדיקו את הקניה שלהם. כל המוצרים שנמכרים בשקלים בודדים מיוצרים בארצות רחוקות ומנוצלות. המוצרים עשויים מפלסטיק שכידוע מזהם. יודעים מה, נשים בצד את הזיהום. האם אתם זוכרים הפתעה שילדכם קיבלו בהפעלת יום הולדת שהחזיקה אצלם יותר מדקות בודדות לשעות בודדות. רוב הפתעת ימי ההולדת בסוף מוצאים את דרכם במקרה הטוב אל הפח ובמקרה הפחות טוב אל הסביבה שלנו.

דוגמה למשחק זול שמוצא את דרכו לפח

הפתעות לילדים – חטיפים, ממתקים והפתעות

עם השנים מצאתי שהמשותף לחטיפים, ממתקים והפתעות הוא שהם כולם מוערכים יתר על המידה ונצרכים יתר על המידה. למעשה רק השנה דרך שיחה של צחוק עם החברים שלי על הנושא עלה לי הרעיון להתייחס אליהם כאל חוויה ולא כמצרך. ראשית אני אפתח לאלה מכם שתכננו אחרת, מי שמכיר אותי יודע שבשיחה המקדימה לאירוע אני ממליץ להורים להפחית ככל הניתן בכמות הסוכר והחטיפים באירוע. ההפעלה שלי מיוחדת ויכול להחזיק את הילדים, גם המאתגרים ביותר. אך בהיותם יצורים רגעיים ורגישים יותר מאיתנו לסוכר אני מציע לאפשר להם להתמסר להפעלה יותר בקלות. מעבר לכך שכמות הסוכר לא בריאה להם היא גם מכניסה את גופם לקצב לא מותאם להפעלת יום הולדת של מופע. ילדים שגם ככה מתקשים להתרכז, יתקשו עוד יותר עם כמו סוכר בגוף. לא משנה כמה המופע טוב, כשיש לילדים סוכר זמין הם ימשיכו להגיע אליו.

כל הטיפים הטובים ביותר שלי תוכלו למצוא כאן

הפתעות לילדים – פיניאטה הפתרון המושלם

כמאמין גדול בחוויות, הפתרון המושלם מבחינתי הוא לצמצם את שולחן המתוקה לאפס. כן, כן מה ששמעתם לאפס. בסוף ההפעלה ניתן לילדים להילחם קצת עבור המתוק שלהם, ממש כמו שהיו צריכים לעשות לפני שהסוכר היה זמין בכל מקום. משחק הפיניאטה הוא סיום נהדר בצורה חווייתית שבסופו הילדים יכולים ליהנות מכמה מתוקים לסיום. ההיגיון הביא שבזה הוא החלוקה ההגיונית של החטיפים והמתוק לאורך ההפעלה, לצד תוספת חווייתית להפעלה.

פיניאטה בדוגמת סמיילי צוחק

איך מכינים פיניאטה

הכנת פיניאטה פשוט במיוחד

 החומרים שנרדשים:
שני קרטונים, ניתן להשתמש בכל קרטון שתרצון
מסקינטייפ (נייר דבק עבה)

מרק לסימון
מספריים מספיק חזקות
כיסוי אלבד או דף שהספקת עליו דוגמה
כל קישוט שעולה לראשכם.

איך מכינים?

קחו לדוגמה פיניאטה בצורה של כדור כדורגל

חתכו את הקרטונים לשני עיגולים בקטור 40-50 סנטימטר

התחיל לקפל על מנת ליצור מעין חצי קערה גדולה

עשו את אותו הדבר עם הקרטון השני

חברו את שני החצאים, השאירו פתח להכנסת הממתקים

הכניסו את המתוק פנימה

איטמו את מה שנשאר

הדפיסו או צבע על מנת לקבל מראה של כדור כדורגל.

לאלה מכם שאין להם כוח להכין או לעצלנים במיוחד.

פיניאטה מוכנה להזמנה

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש