מופע קרקס יוסי נוסע על חד אופן.

החבילות שלי

בחירת הפעלות ימי הולדת על פי גיל החוגג. מטרת הדף הזה הוא לכוון אתכם לבחירת חבילה על פי גיל החוגג. כדי לקבל את התמונה המלאה מה הולך בהפעלת יום הולדת קרקס כנסו לקישור. בד תקבל את כל המידע שאתם צריכים.

הפעלת יום הולד לגיל 4

מזל טוב! זה הגיל הראשון שאפשר לחגוג עם קרקסיוסי. ילדים בגילאי 4 עדיין צעירים להפעלות ארוכות. אני ממליץ לכם לקחת הפעלה בין שעה לשעה ורבע עבור הגיל הזה. צריך לקחת בחשבון שהם יותר מתקשים לשבת לאורך זמן ולכן צריך להכניס גם פעילות בנוסף למופע. לדעתי החלוקה הנכונה תהיה קבלת פנים של סדנה למשך עשרים וחמש דקות, מופע של חצי שעה עד ארבעים דקות. מסיימים עם טקס עוגה ומופע אורות או אש. הפעלה כזאת תהיה זולה יותר. אני ברוב המקרים לא מפעיל את הילדים בגיל הזה, אך יש לי בצוות שניים מוכשרים שעושים חלקים מתוך ההפעלה של קרקסיוסי.

הפעלת יום הולדת לגיל 5

מהגיל הזה ומעלה אני עושה את ההפעלות. בגיל הזה כבר תוכלו לבחור בהפעלה מלאה, אך עדיין אפשר לשקול קיצור של ההפעלה לשעה וחצי. תוכלו להיכנס לדף של הפעלת יום הולדת קרקס. בדף תקבלו את כל הפרטים המלאים. בגדול, אפשר לכלול בהפעלה קבלת פנים של סדנה, מופע קרקס של חצי שעה, סדנה קצרה של כלי ג'אגלינג, טקס עוגה וקטע אש.

הפעלת יום הולדת לגיל 6 -7

גיל אידאלי להפעלת קרקס מלאה. ממליץ לשאול את יוסי על קבלת פנים בסגנון הפנינג קרקסי משולב. תוכלו לבחור במופע באורך רגיל של חצי שעה או מופע ארוך של 45 דקות. לדעתי אין באמת צורך ביותר מחצי שעה. יש לקחת בחשבון שזה מייקר את ההפעלה. בכל מקרה בגילאים האלה תוכלו לקחת הפעלה של שעתיים בלי חשש שההפעלה תרגיש לכם שהיא נמרחת.

הפעלת יום הולדת לגיל 8 – 9

מגילאים אלה אני משנה מעט את תוכן ההפעלה. בקבלת פנים אני משלב עמדות הקשורות לאלמנטים מתקדמים. חשוב מאוד לאתגר את הילדים בגילאים האלה. אחרי הקבלת פנים אנחנו נמשיך למופע. המופע בבסיסו נשאר זהה, אני מעט משנה את האלמנטים שאני משתמש בהם. אך השוני הוא בגישה. כאמן אני יודע להתאים את עצמי לקהל שלי. כל שאר ההפעלה נשאר זהה. 

הפעלת יום הולדת לגיל 10-11

משעשע, אבל עבור הגילאים האלה אני שוב ממליץ לקחת הפעלה מקוצרת. ילדים בני עשר ומעלה מחפשים אתגרים. לרוב הם גם מתקשר לשמור על קשב בעקבות החשיפה שלה למרחבים הדיגיטליים. על מנת לשמור אותם בעניין, ההפעלה עוברת לקצב מהיר יותר. בנוסף בגילאים האלה טקס העוגה קצר ותמציתי. ניתן לשקול לקחת רק מופע של 45 דק', המופע המלא שלי כמו שאני מופיע לקהלים גדולים. כדאי לקחת בחשבון רק שהמופע עצמו יכול לא להספיק. התייעצו עם יוסי, תנו לילדים לדבר איתו, וקבלו החלטה משותפת.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש