המדריך המלא לכדורי ג'אגלינג בחינם – יצירת כדורי ג'אגלינג

אייקון ג'אגלינג - קרקסיוסי

תוכן עניינים

ג'אגלינג בחינם : למה בכלל?

יצירת כדורי ג'אגלינג – אחרי 5 שנים אקדמיות, 10 שנים בשטח ולמעלה מעשור של משחק בג'אגלינג אני מבשר לכם שג'אגלינג הוא פעילות מהבריאות ביותר עבורכם ועבור ילדיכם. לג'אגלינג איכות של מדיטציה, הוא מפתח את הקואורדיניציה יכולת עיבוד חזותי, ואת המוח, ברמת הנוירו פלסטיקה שלו. לא מאמינים לי מוזמנים להיכנס לסקירת ספרות שערכתי על מחקרים שקשורים להשפעת הג'אגלינג על המוח שלכם. קישור למאמר. טוב אז אם הצלחתי לשכנע אתכם או שהגעתם כבר משוכנעים, או שאולי בכלל אתם ילדים בני 10 שרוצים כדורי ג'אגלינג ולא יכולים לחכות לזמן שההורים יקנו לכם. הכנתי לכם אתהמדריך המלא לכדורי ג'אגלינג בחינם שמסביר איך אתם יכולים בקלות יחסית ליצור כדורי ג'אגלינג בחינם.

תמונה של כלים שיוצרים בסדנת יצירת כלי ג'אגלינג
תמונה של כדורים שהוכנו בסדנת יצירת כדורי ג'אגלינג

יצירת כדורי ג'אגלינג – כדורי ג'אגלינג בשיטת עשה זאת בעצמך

בסוף המאמר אני אתן לכם טיפ איך להתחיל להתאמן. בינתיים בואו נכין אותם.

אז מה אנחנו צריכים למעשה ליצירת כדורי ג'אגלינג ?

חומרים:
  • בלון – טיפ של אלופים: קנו בלון איכותי!
  • אורז – איזה שבא לכם תרגישו חופשי, לדעתי עובד אפילו עם פתיתים
  • סרט דבק/מסקנטייפ
  • מספריים
  • בד או לבד

מומלץ אבל לא חייב משקל מטבח לשקילת הכדורים.

אוקי, הכול אצלי, ספר לי אך אני עושה את זה?

טיפ של אלופים לפני שמתחילים. נפחו את הבלון ל-70 אחוז מהגודל שלו. החזיקו את הבלון כדקה, אפשר גם פחות. בדרך הזאת אתה מרחיבים את הבלון ומקלים על עצמכם את העבודה.

חתכו את הבלון בדיוק בנקודה הזאת

אז ראשית אנחנו ממלאים בלון באורז, שימו לב שאתם ממלאים את הבלון באורז לא מבושל, אין צורך להכין אורז לכל הבית בשביל זה. חשוב מאוד לוודא שאתם מקפידים להשאיר מעט מקום בחלק העליון של הבלון. אתם מחליטים מה גודל הכדורים ומה המשקל שלהם. אני הייתי ממליץ גודל של קלמנטינה טיפוסית.

שלב הבא

קשרו את הבלון בקצה, אפשר להשתמש בקשר או להשתמש בסרט כדי להבטיח שהוא יישאר סגור. אם אתם מתקשים עם שלב זה, לכו לסלון חפשו את אימא או אבא ובקשו מהם לסגור לכם. אזהרה, יכול להיות שהם יבקשו מכם לשחק בכדורים, הסבירו להם שאם הם רוצים לשחק הם יכולים להכין כאלה בעצמם.

שלב הבא

השלב הבא הוא לא הכרחי, אבל מומלץ מאוד כדי לקבל תוצאה טובה של כדורים שבאמת ישמשו אתכם לאורך זמן. קחו בד חתכו ממינה ריבוע בגדול של כ- 15 סנטימטר. הבד צריך להספיק כדי לכסות את כל הבלון ולהשאיר עוד קצת לקיפול.

שלב הבא

הניחו את הבלון באמצע הבד. משכו את ארבע פינות הבד לראש הבלון. קפלו את הבד על החלק העליון של הבלון והדק אותו עם סרט. גזרו את עודפי הבד, שימו לבד שהשארתם מספיק בד לכיסוי מלא של הבלון.

 גזרו כל עודפי בד כדי לקבל גימור חלק, נעים ונוח למגע.

שימו לב בשלב זה אפשר לתפור את הבד, או להדביק אותו עם דבק חזק. לאלה מכם שמסתבכים עם זה אפשר להמשיך עם הפעולה שוב ושוב.

ליצירתיים שבכם אתם יכולים לשלב צבעי בד שונים או לצבוע את הכדורים.

כל הכבוד סיימתם להכין את הכדורים.

תמונה של כלים שיוצרים בסדנת יצירת כלי ג'אגלינג
יצירת כדורי ג'אגלינג

יצירת כדורי ג'אגלינג – איך כדאי להתחיל להתאמן בשלושה כדורי ג'אגלינג

הבטחתי שבסוף המאמר אני אתן לכם טיפ איך להתחיל להתאמן. אז ככה, כדורי ג'אגלינג מגניבים כמעט כמו שהם מתסכלים. בתחום הג'אגלינג הם אחד הכלים הנפוצים  והנאהבים ביותר על אנשים רבים. למה הם כל כך מתסכלים? ללמוד ללהטט מצריך דיוק של הזריקה, קצב נכון, תיאום בין שתי הידיים, והכי נורא ההתמודדות הרגשית של ללמוד משהו חדש. ונכון, לא נשכח את הדבר שמחזיק אותנו מחוברים לרצפה כוח הכבידה שמה לעשות? מושך את הכדורים לרצפה כל פעם שאנחנו מפילים אותם. כן, סך הכול צריך לא מעט מוטיבציה כדי להתכופף להרים את הכדורים כל רגע.

יצירת כדורי ג'אגלינג – חמשת הכללים הטובים ביותר ללמידה של שלושה כדורים

1 הקדישו לפחות 20 דקות בשלושה שבועות הראשונים לתרגול. מי שיעמוד בזה יצליח לג'נגל כמו להטוטן מקצועי.

2 אל תכעסו על עצמכם אם אתם מרגיש תקועים, זה קורה לכולם, אפילו לסינים.

3 חלקו את התרגיל לכמה תנועות. פתחו שעון ולימדו את התנועה עם כדור אחד. אחר כך פתחו שעון והקדישו עוד זמן ללמוד את התנועה עם שני כדורים. לבסוף יש מגוון תרגילים לפירוק התרגיל עם שלושה כדורים מכניס פה סרטון יו-טיוב שמלמד את זה מצוין. https://www.youtube.com/watch?v=vvESYuslBak .

4 ברגע שאתם טובים מספיק, קנו כדורים מקצועיים. עם כדורים איכותיים הרבה יותר נוח לתרגל.

5 זכרו שיש מלא תרגילים ללמוד, תמיד אפשר להכניס דברים חדשים. עולם הג'אגלינג רק נפתח עבורכם.

שיהיה לכם יום ג'אגלינג שמח במיוחד

רוצים סדנה שתלמד אתכם את יסודות הג'אגלינג? אתם מוזמנים להיכנס ולקבל את כל הפרטים שרק תצטרכו קישור לסדנת ג'אגלינג.

כדורי ג'אגלינג
כדורי ג'אגלינג הם אחד הכלים הפופולריים ביותר בעולם הג'אגלינג.

תוכלו להיכנס בקישור הזה ללמוד על סדנת הכנת כלי ג'אגלינג. ניתן ליצור כלים נוספים בסדנאות אלה. הייחודיות בסדנה היא שתוכלו להתנסות בכלים. אלה מכם שכבר צברו ניסיון בסדנה, תמיד תוכלו לרכוש כדורי ג'אגלינג מקצועיים יותר באתרים ברשת כמו את קלות להטוטים. בכל מקרה, תוכלו לצבור ניסיון עם הכדורים שיצרתם לעצמכם עד שתצטרכו לקנות כדורים חדשים. במידה ואהבתם, הזמינו סדנת ג'אגלינג.

איזו חגיגה לתכנן לכם?

קרקסיוסי הוא הקרקס שלך, לכל אירוע!

יוסי במופע אש